נדל"ן ותשתיות

ירושלים: תקציב הפעילות של חברת עדן יגדל ב-20% ב-2023

החברה העירונית עדן בירושלים מסכמת את שנת 2022 וחושפת את התוכניות לשנה הקרובה: פיתוח רובע הכניסה לעיר, שדרוג אזורים, רחובות ואנרגיה ירוקה
מערכת ice | 
רובע הכניסה לירושלים (צילום חברת עדן)
בעיריית ירושלים ובחברת עדן מסכמים את שנת 2022, בה בין היתר בוצע שיווק מוצלח של שלושה מתחמים (A,J,B) ברובע הכניסה לעיר, נחנך קמפוס ירושלים לאומנויות, קודמה החלטת ממשלה לפיתוח משק האנרגיה בירושלים בתקציב של כ-90 מיליון שקלים, וכן הוצבו עשרות עמדות טעינה לרכבים חשמליים, תחנות השכרה לאופניים במסגרת מיזם ירופאן והותקנו פאנלים סולאריים על גגות מבנים עירוניים.
במסגרת התוכנית לשנת 2023, תמשיך החברה בקידום מיזמים שונים ויירשם גידול של 20% בתקציב הפעילות בהשוואה לשנה קודמת. כך ישווקו שלושה מתחמים נוספים במתחם רובע הכניסה לעיר – מתחמים C,D,L1 וכן ימשיך פיתוח המרחב הציבורי ברחובות הרובע המתהווה. כמו-כן, יקודם תכנון רחוב צלאח א-דין, לרבות הקמת האב תעסוקתי ברחוב. יפותח חניון המשולש בשער שכם, יסתיימו העבודות ברחוב סולטן סולימאן ויבוצעו מיזמי פלייסמיקיינג בכיכר החשמל לעידוד תנועת התושבים במתחם.

בנוסף, תקדם חברת עדן עבור עיריית ירושלים גם את מיזם הרכבת הכבדה במרכז העיר ובמתחם התחנה, לרבות תכנון הממשקים בין הרכבת הכבדה, קו הרכבת הקלה והרכבל, העתידים לקום באזור. כחלק מהמשך קידום תוכנית האב האסטרטגית להתייעלות אנרגטית, יתוקנו עמדות טעינה נוספות ובהם עוד מאות שקעי טעינה עבור רכבים חשמליים וכן יותקנו פאנלים סולאריים על עשרות גגות נוספים ברחבי העיר.
החברה, הממונה גם על תחום פיתוח החניונים ברחבי העיר, תקדם הקמה ותפעול של שני חניונים נוספים ברחבי העיר – חניון תת קרקעי ברחוב פייר קניג (כ-600 מקומות חניה) אשר העבודות להקמתו החלו בשבועות האחרונים, וחניון טדי (400 מקומות חניה). החברה אמורה לקבל לידה את תפעול חניון שז"ר, עם סיום העבודות עליו המבוצעות בימים אלו על ידי חברת מוריה.
מיזמים אלו יקודמו לצד המשך הפעילות השוטפת של החברה לשדרוג אזורי העיר השונים ומרכזים מסחריים בשכונות, מתן מענקים לעסקים ופיתוח המרחב הציבורי ועידוד התנועה במרחב, על ידי פעילויות ומיצגים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה