נדל"ן ותשתיות

זה מנהל המכירות החדש בקבוצת IT מובילה בישראל

מוטי סדובסקי מונה למנהל מכירות בכיר בקבוצת יעל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. וכמה עובדים מונה הקבוצה?
מערכת ice | 
מוטי סדובסקי, קבוצת יעל (צילום יחצ)
מוטי סדובסקי מונה לאחרונה לתפקיד מנהל מכירות בכיר באגף Business Platform ואינטגרציה בקבוצת Yael. מדובר במומחה בעל ניסיון רב בעולם ה-Data Management. במסגרת תפקידו באגף זה, הנחשב למוביל בתחום האינטגרציה בישראל, יהיה סדובסקי אחראי על הפיתוח העסקי והמכירות בתחומי אינטגרציית הנתונים, ניהול Metadata (Catalog), וירטואליזציה, סינכרון נתונים (MDM), טיוב המידע, API Management ועוד.
"ארגונים נכנסים היום לעולם הדיגיטלי ולפתרונות מבוססי ענן, גם בתחומי האינטגרציה וכפועל יוצא חייבים טיפול עומק בדאטה", אומר סדובסקי. "מדובר בתחום המתפתח מאינטגרציית המידע והתהליכים העסקיים לנושאים הכוללים מעבר לענן, ופתיחות לארגונים חיצוניים שהינם חלק מהתהליך הדיגיטלי השלם".
סדובסקי הינו בוגר ממר"ם, בעל תואר בוגר מהאוניברסיטה העברית. בתפקידיו הקודמים שימש בתפקידי פיתוח, ניתוח מערכות, ניהול פרויקטים וניהול מכירות בחברות דיגיטל, Sun Microsystems, סימנטק, SAS ישראל, ולאחרונה בחברת Informatica, שם מילא תפקיד של מנהל מכירות ישראל ומזרח אירופה.

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.
קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה