נדל"ן ותשתיות

המיליארדר הישראלי רכש דירת יוקרה במנהטן, כמה היא עלתה?

גיל אגמון, בעל השליטה בדלק מערכות רכב, רכש יחד עם בת זוגתו  דירה בשטח של 430 מ"ר בבניין מגורי יוקרה במנהטן, שמאכלס גם כמה מיליארדרים עולמיים. שווי אחזקותיו של אגמון בחברת דלק מערכות רכב הוא כ-1.75 מיליארד שקל

מערכת ice |  1
520 park avenue (צילום Zeckendorf Development LLC)
גיל אגמון, המנכ"ל ובעל השליטה של חברת דלק מערכות רכב, מתחיל להראות רושם של טייקון בינלאומי. יחד עם בת זוגתו אורית אלסטר רכש דירת 3 חדרים במנהטן, הממוקמת מגורי היוקרה 520 Park Avenue, שממוקם ברחוב 60 באפר איסט סייד של מנהטן ליד Park Avenue.
מחיר הדירה על פי הדיווח באתר הנדל"ן האמריקאי The Real Deal, הוא 36 מיליון דולר.
נזכיר שאגמון מחזיק ב-45% ממניית דלק אחזקות רכב, ושווי השוק של אחזקותיו הוא 1.74 מיליארד שקל.
יחידת הדיור ששטחה 430 מ"ר מרובע נכנסה לחוזה בתחילת ספטמבר ונסגרה חודש לאחר מכן, כך עולה מהרישומים. הרוכשים רשומים כבני הזוג גיל-חיים אגמון ואורית אלסטר בן צבי.
הבניין המדובר הוקם בידי חברת זקנדורף דיבלופמנט (Zeckendorf Development) שבבעלות משפחת זקנדורף — ועוצב בידי האדריכל רוברט סטרן.
גיל אגמון ובת זוגתו מצטרפים לרשימה מכובדת של מפורסמים ועשירים שבבעלותם דירות בבניין היוקרה, בין היתר, אורלנדו בראבו, מיליארדר מפורטו־ריקו,  שייסד קרן השקעות פרטיות בשם "טומה בראבו" (Thoma Bravo), המתמחה בהשקעות בחברות טכנולוגיות. עוד דייר נוצץ בבניין הוא ג'יימס דייסון, המייסד של חברת דייסון הבריטית (כן, זו של השואבי אבק) האהובה על הישראלים.
נזכיר שגיל אגמון מחזיק ב–45% מדלק מערכות רכב שחילקה בעשור האחרון דיבידנדים בסכום כולל של 4 מיליארד שקל. מתוכם קיבל אגמון 1.6 מיליארד שקל, בהם פרע חוב אישי של כמיליארד שקל לבנק הפועלים וגופים נוספים שמימנו לו את הגדלת האחזקות בחברה, וכן לביצוע השקעות פרטיות.
קבוצת דלק רכב גם מחזיקה בנדל"ן בשווי מאות מיליוני שקלים. בנוסף, החברה וגם אגמון באופן אישי השקיעו בעשר השנים האחרונות בתחום טכנולוגיית הרכב בחברות כמו מובילאיי, אינוויז, אקסיליון, היי אוטו ועוד
זוגתו אורית אלסטר כיהנה עד לפני כשנתיים כראש החטיבה העסקית בבנק דיסקונט. לאחר מכן היא נשארה בקבוצת דיסקונט, ועברה לשמש כדירקטורית בבנק דיסקונט ניו יורק ויו"רית דיסקונט קפיטל, שהיא אחת מזרועות ההשקעות של דיסקונט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    3 חדרים ורק 430 מ"ר ?
    עריד 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אפשרבכלל להסתדר בצפיפות כזו?
    סגור