מינויים

Novidea חושפת: זה סמנכ"ל המוצר החדש של החברה

 "Novidea" הודיעה על מינויו של עידו פלד לתפקיד סמנכ"ל המוצר החדש של החברה. ארז נסים, מנהל טכנולוגיות ראשי: "ההצטרפות של עידו מהווה חיזוק נוסף להנהגת החברה"
 

מערכת ice | 
עידו פלד (צילום נתניאל טוביאס)
היום (רביעי), חשפה "Novide" כי עידו פלד נבחר לתפקיד סמנכ"ל המוצר החדש של החברה. בעברו המקצועי, עידו פלד כיהן כסמנכ"ל בחברת "Taranis" וחברת  "Ex Libris" וכעת עתיד לנהל את אסטרטגיית החברה בפלטפורמת ניהול הביטוח הגלובלית.
ארז נסים, מנהל טכנולוגיות ראשי של חברת "Novidea", בירך על המינוי החדש: "ההצטרפות של עידו מהווה חיזוק נוסף להנהגת החברה, יחד נמשיך לפתח מוצרים חדשניים שיעמדו בחזית הטכנולוגיה של עולמות הביטוח".
עידו פלד, סמנכ"ל המוצר החדש, התייחס להשפעת הטכנולוגיה על חברות הביטוח ואמר כי "ענף הביטוח עובר שינויים משמעותיים בעקבות כניסתם של חידושים טכנולוגיים. ארגוני ביטוח שיאמצו את הטכנולוגיות הנכונות למען הדיגיטציה וייעול פעילותם - יקדימו את המתחרים וימצבו את עצמם כמובילי שוק. אני מלא מוטיבציה לעבוד יחד עם הצוותים השונים כדי להבטיח שנספק את הפתרונות החדשניים ביותר ללקוחותינו".
כזכור, בחודש שעבר, חברת "Novidea" שפיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (Data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו-MGA - השיקה גרסה מפותחת בעלת יכולות משודרגות המטיבות עם לקוחותיה בענייני ביטוח ופוליסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה