מינויים

סקייהוק סקיוריטי במינוי מעניין: הכירו את ראש מערך ההכנסות החדש

סקייהוק סקיוריטי, חברת אבטחת הסייבר בענן מודיעה על מינויו של ברי פילד לCRO-(Chief Revenue Officer). לפילד יש ניסיון מוכח של יותר מ-30 שנה בחברות סייבר ו-IT בשוק האמריקאי והוא יוביל את מאמצי השיווק והמכירות הגלובלים של החברה
מערכת ice | 
בארי פילד (צילום סקייהוק סקיוריטי, freepik)
חברת Skyhawk Security  ,חברת סייבר ישראלית שמתמחה באבטחת שרותי ענן כגון AWS AZURE GCP גייסה את פילד כדי להאיץ את הצמיחה שלה בשוק הצפון אמריקאי וברחבי העולם. החברה שנוסדה כספין אוף של חברת הסייבר הישראלית רדוור (NASDAQ:RDWR) ייסדה את קטגוריית CDR- Cloud Detection and Response, שמתבססת על מנועי AI ו-ML כדי לאתר התנהגויות חריגות בזמן אמת, לזהות פעילות זדונית ולתת להן מענה בזמן אמת.
בשונה מחברות אחרות שמציעות מוצר CSPM סטאטי שסורק את סביבת הענן ומגלה אינסוף מיסקונפיגורציות אך לא מסוגל לאתר ולסכל מתקפות בזמן אמת, סקייהוק סקיוריטי מניחה שלמרות המאמצים לטפל בהקטנת הסיכון, תוקף שירצה בכך ימצא את הדרך לפרוץ לארגון ולכן מתמקדת בלמנוע ממנו להצליח לגרום לנזק.
החברה קיימת כחברה עצמאית מזה שנתיים, שבהן צמחה במהירות ונוספו לה לקוחות רבים בארץ ובחו"ל.  במקביל צמחה החברה בקצב הגיוסים שלה והיא מעסיקה היום כ-50 עובדים במשרדיה ברמת גן ובארה"ב. 
על מנת לתמוך בצמיחת החברה הודיעה החברה על מינויו של ברי פילד לתפקיד Chief Revenue Office, שאחראי על כל פעילות השיווק והמכירות בחברה. פילד בעל ניסיון של 30 שנה בתעשיית ההייטק והסייבר, כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל של חברת הסייבר האמריקאית Appgate, אותה הוביל לצמיחה של 350% בהכנסות על פני שלוש שנים. 
"גייסנו את ברי בזכות הניסיון המוכח שלו בבניית צוותים, חדירה לשווקים חדשים והגדלת הכנסות", כך אמר חן בורשן, מנכ"ל Skyhawk Security. אנחנו מאמינים שברי יהווה נדבך משמעותי בצמיחה של החברה בצפון אמריקה ובשאר העולם. חן בורשן היה GM וניהל את האתר הישראלי של דום9 לפני רכישתה ע"י צ'קפוינט בשנת 2018 והוא מביא איתו נסיון עשיר בתחום אבטחת הענן.

"הטכנולוגיה של Skyhawk Security בתחום אבטחת הענן היא פורצת דרך וייחודית. החברה הייתה הראשונה להציע מוצר זיהוי ותגובה (CDR- Cloud Detection and Response) לאיומים בסביבות ענן ומעניקה ערך אדיר ללקוחותיה"- כך אמר ברי פילד, ה CRO – החדש. "היכולת לזהות איומים בזמן אמת, לבצע קורלציה בין אירועים שונים ולהציגם לאנליסטים כולל המלצות אופרטיביות למניעת התפשטות המתקפה מאפשרות לארגונים להגיב בצורה מהירה ויעילה לאיומים מתפתחים. אני שמח על ההזדמנות להצטרף לצוות ההנהלה של החברה להוביל את הפעילות העסקית שלה ברחבי העולם."
ברי וצוות Skyhawk Security  יציגו את מוצרי החברה בועידת אמזון Re:invent  שתערך בסוף החודש בלאס וגאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה