מינויים

בנק הפועלים בשינוי מפתיע: זה הבכיר שעוזב אחרי 4 שנים

מנכ"ל פועלים אקוויטי, קובי שלום, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר כארבע שנות פעילות ויצטרף כשותף לקרן הפרייבט אקוויטי סקיי
מערכת ice |  1
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון, Magma Images)
מנכ"ל פועלים אקוויטי, קובי שלום, הודיע למנכ"ל הבנק, דב קוטלר, וליו"ר פועלים אקוויטי, ידין ענתבי, על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר כארבע שנות פעילות ולהצטרף כשותף לקרן הפרייבט אקוויטי סקיי.
פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, מהווה כיום שחקן משמעותי מאוד בתעשיית ההשקעות הישראלית לצד פעילות של בנקאות השקעות גלובאלית. מאז תחילת שנת 2020 במסגרת תוכנית אסטרטגית שאושרה על ידי דירקטוריון והנהלת הבנק הוגדל תיק ההשקעות של החברה באופן משמעותי להיקף של למעלה מ-5 מיליארד ש"ח. כיום התיק מונה עשרות השקעות בתחומי פעילות שונים בישראל ובחו"ל עם רשת ענפה של שיתופי פעולה עסקיים.
 
דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, איחל לשלום הצלחה בהמשך ואמר כי: "אני מודה לקובי על השותפות לדרך ועל הישגיו הרבים. במהלך כהונתו הוביל קובי שינוי תפיסתי תוך מיצוב פועלים אקוויטי כחברה מובילה בתחומה והגדלת תיק ההשקעות ריאליות בצורה משמעותית לטובת הבנק. אני בטוח ששיתוף הפעולה יימשך גם בעתיד".
ידין ענתבי, יו"ר פועלים אקוויטי, הודה לשלום על העשייה הרבה ב-4 השנים האחרונות: "קובי הגדיל את היקף תיק ההשקעות למעל 5 מיליארד ש"ח בעבודה מאומצת ונחושה ואין לי ספק כי יצליח גם בתפקידיו בעתיד".
קובי שלום, מנכ"ל פועלים אקוויטי, אמר כי: "מזה כארבע שנים נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מקבוצת בנק הפועלים ולנהל את פועלים אקוויטי שכיום בגאווה גדולה אפשר לומר כי היא אחת מהשחקניות המשמעותיות ביותר בתעשיית ההשקעות הישראלית והבנקאות להשקעות הגלובאלית.
הודות לגיבוי ולסיוע המוחלטים של דירקטוריון והנהלת בנק הפועלים בראשותם של ראובן קרופיק ודב קוטלר, ושל דירקטוריון פועלים אקוויטי בראשותו של ידין ענתבי, הצלחנו לבנות תיק השקעות מגוון ומשמעותי חובק עולם וחוצה סקטורים. הודות לצוות העובדים הטוב ביותר שיש, פועלים אקוויטי כיום הינה השותף המוביל לחברות ישראליות. בנק הפועלים התברך בשותפים מעולים בכל אחת מהחברות העסקיות בהן השקענו ואני בטוח ששותפינו מרגישים כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קובי שלום
    שלי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך צינון 3 שנים
    סגור