מינויים

יעל ארד בהישג גדול: תמונה לחברה בוועד האולימפי הבינלאומי

דירקטוריון הוועד האולימפי הבינלאומי בראשותו של הנשיא תומאס בך הודיע על ההמלצה למנות את יעל ארד לחברת הוועד האולימפי הבינלאומי. תהיה האישה הראשונה והישראלית השנייה שתבחר למעמד לאחר אלכס גלעדי ז"ל. הבחירה הסופית תיערך במומבאי בהודו בחודש הבא
מערכת ice | 
יעל ארד (צילום olympics.com)

דירקטוריון הוועד האולימפי הבינלאומי בראשותו של הנשיא תומאס בך, הודיע על הכוונה למנות את יו"ר הוועד האולימפי הישראלי יעל ארד לחברת הועד האולימפי הבינלאומי. ארד תהיה האישה הישראלית הראשונה, והישראלית השנייה בסה"כ שתבחר למעמד לאחר אלכס גלעדי ז"ל. האישור הסופי לכך יינתן באסיפה הכללית שתיערך שאוקטובר הקרוב במומבאי בהודו.

בוועד האולימפי הבינלאומי חברים כיום 99 מתוך 115 אפשריים, מרבית החברים הם חברים חופשיים, הנבחרים בבחירה ישירה על ידי הארגון בזכות מעמדם הציבורי, המוניטין שצברו הישרת את הארגון, זיקתם לעשייה האולימפית הציבורית ומרחב השפעתם במדינתם. יעל ארד שזכתה במדליה האולימפית הראשונה לישראל- כסף בברצלונה 1992 הייתה אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם בג'ודו ומשמשת כיום כיו"ר הוועדה האולימפי הישראלי. לאחר פרישתה הפכה ארד בת ה-56 לאשת עסקים, זוכה בשנים האחרונות להערכה רבה אצל הנשיא תומאס בך שבדיוק לפני שנה ביקר בישראל לציון 50 שנה לטבח באולימפיאדת מינכן.

יעל ארד מסרה: "אני נרגשת מאד מההחלטה, להמליץ לבחור בי כחברה חדשה בוועד האולימפי הבינלאומי ורוצה להודות לנשיא תומאס בך ולדירקטוריון על האמון שנתנו בי. בשנים האחרונות התפתחה בי השאיפה להיות חלק מהארגון הייחודי הזה ולהביא לעשייה את כל כישוריי והניסיון שצברתי במהלך חיי בזוויות השונות ולהקדיש את מרצי וזמני על מנת להיות שותפה פעילה בפעילות העולמית המרתקת הזו. מדובר גם בהמשכיות חשובה לדרכו של אלכס גלעדי ז"ל שהיה הישראלי הראשון שפרץ את הדרך וסלל אותה עבורנו הדור הבא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה