מינויים

המכללה האקדמית נתניה ממנה גיבור ישראל ליו"ר המרכז לדיאלוג אסטרטגי

המכללה האקדמית נתניה ממנה את משה לוי, סגן אלוף במיל' ובעל עיטור גבורה ממלחמת יום הכיפורים, ליו"ר המרכז לדיאלוג אסטרטגי. לוי יחליף את אפרים סנה לאחר שמילא את התפקיד במשך 19 שנים
מערכת ice | 
משה לוי (צילום אלבום פרטי)
המכללה האקדמית נתניה מודיעה היום (א') על מינויו של משה לוי, סגן אלוף במיל' ובעל עיטור גבורה ממלחמת יום הכיפורים, ליו"ר המרכז לדיאלוג אסטרטגי. לוי משמש כיו"ר מועצת המנהלים והבעלים של קבוצת חברות בישראל וארה"ב בתחום אינטגרציה ביטחונית.
ללוי ניסיון של יותר מ-50 שנה במעל ל-300 פרויקטים מוצלחים ברחבי העולם אשר מונים תחומי אבטחה של כורים גרעיניים, בסיסים צבאיים, מתקני כליאה, שדות תעופה גדולים ובניית הגדר בין ישראל ומצרים.
לצד ניסיונו הרב, לוי עוסק בייעוץ ביטחוני ובתכנון של מתקנים רגישים עבור הממשל והצבא האמריקני וסוכנויות ממשל נוספות ברחבי העולם. בגיל 77 לוי עדיין מתנדב לשירות מילואים ביחידת חיל החינוך ומרצה בפני חיילים על מורשת הקרב וציונות. בשנת 2022 נבחר לכהן כראש הדסה העולמית והיה גם יו"ר של מספר עמותות, בהן כאלו שפועלות למען החיילים הבודדים, אלו המסייעות לילדים חולי סרטן ועוד. 
לוי יחליף בתפקידו את ד"ר אפרים סנה, אשר הוביל את המרכז להישגים רבים ושימש כיו"ר המרכז במשך 19 שנה. המרכז פועל בתחום המחקר באמצעות עבודות מחקר, קבוצות דיון, שולחנות עגולים וכנסים בין-לאומיים שמציפים נושאים בעלי חשיבות אסטרטגית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה