מינויים

ישראל פריי נזרק מדמוקרט TV: "מקומו בכלא ולא בעיתונות"

העיתונאי שהשמיע מספר טענות קשות ביממה האחרונה, קיבל הודעה כי הוא מפסיק את עבודתו בגוף השידור העצמאי: "הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב, צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט", בצלמו חגגו: "לחקור אותו ולמצות איתו את הדין"
מערכת ice |  1
ישראל פריי (צילום מתוך טוויטר)

ההתבטאויות הקשות ומעוררות המחלוקת של העיתונאי ישראל פריי עלו ביוקר והיום (חמישי) הוא נזרק מדמוקרט TV, הערוץ האינטרנטי שנתן במה ללא מעט עיתונאים ופרשנים בעלי אג'נדה שונה מהלך הרוח הציבורי.

פריי כתב בטוויטר שלו: "בצער ובמועקה, קיבלתי מכתב פיטורין מ"דמוקרט TV". האמת? על חופש הביטוי והדעות שלי אשלם כל מחיר בשמחה, אבל הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב. צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט, את דרכי הלאה אחפש בראש מורם. באמונה. באהבה".
 

בעקבות פיטורי ישראל פריי מדמוקרט טיוי, מארגון בצלמו שהוביל את המאבק נמסר: "פריי מזמן לא עיתונאי אלא תומך טרור על מלא. האיש הזה מקומו בכלא ולא בעיתונות או במקום ציבורי. אני קורא לרשויות החוק לחקור אותו ולמצות איתו את הדין. אני גם קורא לקצין הכנסת שוב לשלול לו את ההיתר כניסה. האיש לא עיתונאי ואין לו שום סיבה להישאר עם ההיתר שהיה כשעבד בערוץ דמוקרט טיוי".

באחד מציוציו שעוררו סערה נכתב: "עכשיו, אחרי שגופת טירן פרו ז"ל הגיעה למנוחה, הגיע הזמן לומר בקול: מדינת ישראל יקרה, החלטת לכבוש? לשלוט? להתנחל? להתעמר? נדבר על זה בהזדמנות, אבל להחזיק עשרות גופות חטופות במקררים במסגרת המאבק שלך בעם הפלסטיני זה פשוט בזוי. שפל. נאלח".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא מדבר על "הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית" - חחח
    קידי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופר שנאה - לך.
    סגור