תקשורת ומדיה

בזכות אילון מאסק: הרוויח כ-250,000 דולר מסרטון, איך הוא הצליח?

מנכ"ל רשת X השיק לאחרונה תכנית חלוקת הכנסות חדשה למשפיענים אשר יוצרים סרטונים עבור הפלטפורמה החברתית. היוטיובר MrBeastd, אשר נודע בזכות הסרטונים המושקעים שלו, שיתף כי הרוויח יותר מ-250,000 דולר על סרטון אחד, ומסביר מה הטריק שלו
מערכת ice | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
לאחרונה רשת X השיקה תכנית חלוקת הכנסות חדשה, אשר מאפשרת למשפיענים לייצר תוכן איכותי ולקבל על כך כסף. היוטיובר MrBeast הידוע בזכות הסרטונים המושקעים אותם הוא יוצר, שיתף כי הוא הרוויח יותר מ-250,000 דולר על סרטון אחד שפורסם בפלטפורמה החברתית X.
לרשתות חברתיות רבות יש מערכת אשר משלמת ליוצרי תוכן עבור מודעות שהם עוזרים לייצר, וגם מאסק החליט להצטרף לחגיגה ולאפשר זאת ליוצרים אשר משתמשים בפלטפורמה שלו. היוטיובר המדובר שיתף בשבוע שעבר סרטון ישן בו הוא מסביר לגולשים על מכוניות יוקרה, והצליח לגרוף כ-160 מיליון צפיות - מה שבהחלט תורגם להכנסות הגבוהות שקיבל.
למרות זאת, יוצר התוכן הזהיר כי העובדה שהוא הצליח להשיג את הסכום הכמעט דמיוני לא בהכרח רלוונטית עבור כולם. לא כל יוצר תוכן יצליח לגרוף לכיסו את הסכומים הללו, והדבר תלוי בכמות החשיפה שהם יצליחו לקבל. חשוב לציין כי ליוטיובר יש יותר מ-27.5 מיליון עוקבים ב-X, הרבה יותר מרוב המשפיענים האחרים ברשת.
אין ספק כי אילון מאסק הצליח להפיח רוח חדשה ברשת שכונתה בעבר טוויטר, והוא מנסה בכל דרך לעודד משתמשים להמשיך להשתמש בה. עם זאת, רבים חולקים עם דרך הפעולה שלו וקבלת ההחלטות, שפעמים רבות יוצרת ביקורת רבה כנגדו. מי שדווקא נהנה מהרפורמות החדשות של מאסק הם יוצרי התוכן, שבהחלט עשויים לצאת מורווחים מהשימוש ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה