תקשורת ומדיה

שרה נתניהו מאשרת: חטופה ילדה תינוק בשבי חמאס

שרה נתניהו כתבה מכתב לג'יל ביידן, רעייתו של נשיא ארה"ב ובו כתבה: "אחת הנשים נחטפה על ידי חמאס כשהייתה בהריון וילדה את תינוקה בשבי חמאס". על פי דיווחים, מדובר בעובדת זרה אך הדבר אינו מאומת

מערכת ice |  1
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בקמפיין Bring back our boys (צילום יח"צ)
שרה נתניהו, שלחה הבוקר (רביעי) מכתב חריג לג'יל ביידן, רעייתו של נשיא ארה"ב, שבו אישרה כי אחת החטופות ילדה את תינוקה בשבי החמאס. במכתבה היא ביקשה לפעול למען שחרור החטופים. מכתבים נוספים נשלחו גם לרעייתו של נשיא צרפת ולרעייתו של ראש ממשלת בריטניה.
במכתב נכתב: "ג'יל היקרה, אני כותבת לך לא רק כאשתו של ביבי אלא בראש ובראשונה כאמא וכאם. כבר למעלה מחודש ש-32 ילדים שבויים בעזה, כשהם נלקחו באכזריות מהוריהם ומבתיהם. הילדים האלה בוודאי סובלים מטראומה לאחר שצפו ברצח האכזרי של הוריהם ואחיהם ב-7 באוקטובר הנורא. אחת מהנשים שנחטפו הייתה בהריון. היא ילדה את תינוקה בשבי חמאס. את יכולה רק לדמיין, כמוני, מה בטח עובר על אותה אם צעירה כשהיא מוחזקת עם הרך הנולד על ידי הרוצחים האלה". 
עוד הוסיפה נתניהו במכתב: "חמאס חטף גם ילד בן עשרה חודשים. תינוק. הוא נחטף עוד לפני שלמד ללכת או לדבר. אנחנו חייבים לדבר בשמם של הילדים האלה. עלינו לקרוא לשחרורם המיידי ושל כל המוחזקים. עלינו לדרוש מהצלב האדום לבקר אותם מיד. הם עדיין לא עשו זאת. הסיוט הזה שהתחיל לפני יותר מחודש חייב להסתיים הילדים האלה צריכים את עזרתנו".
לפי פרסומים שונים, היולדת בה מדובר היא עובדת זרה מתאילנד שנחטפה מאחד מקיבוצי העוטף ב-7 באוקטובר יחד עם חבריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשת השטן
    נביא זעם 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתב אישום כתוב מדינת ישראל נגד ב. נתניהו...אז...ב.נתניהו נגד מדינת ישראל...ואת התוכנית שלו כפי שתאר אותה בכנסת ב2017 החמאס ביצע עד הפרט האחרון ב7אוק
    סגור