תקשורת ומדיה

קובי פרץ מושפל: "האסיר המשוחרר שסובל מקושי במתן חשבונית"

אחרי שקובי פרץ התבטא בנוגע למלחמה והצהיר 'כהנא צדק בכל מילה', פרופ' אמיר חצרוני תוקף: "האסיר המשוחרר קובי פרץ מביע את דעתו בענייני השעה, יש לו תכונה אחת משותפת עם השיפוצניקים העזתים - קושי במתן חשבונית"
תום נחום | 
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן, shutterstock)
אחרי הביקורת הקשה שהפנה ביום שישי כלפי הממשלה, הזמר קובי פרץ, שמצטרף לביקורת של חברו הזמר ליאור נרקיס נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא מפסיק להתבטא בחריפות ממשיך לתקוף את מקבלי ההחלטות.
ביום ראשון פרץ העלה מסרים שמחזקים את הרב מאיר כהנא וטוען: "הוא צדק, כל מילה אבל כל מילה שאמר האיש הזה, הוא צודק. ומי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים ת'מוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו כל שנשאר זה למחוק ולהשמיד את זרע עמלק, כי זה הציווי שלנו מהתורה".
כעת, הפובליציסט מעורר המחלוקת, פרופ' אמיר חצרוני, תקף בחריפות את פרץ וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "האסיר המשוחרר קובי פרץ מביע את דעתו בענייני השעה. מעניין לציין שלמרות ההבדלים התהומיים בינו לבין השיפוצניקים העזתים (הוא שר בעברית בעוד שהם עושים עבודה ערבית) יש להם בכל זאת תכונה אחת משותפת - קושי במתן חשבונית".
 
פרץ שיתף לא מעט פוסטים של כהנא וסיפר כי נחסם: "לכל מי שנמצא ויושב שם באינסטגרם, גם אם תמחקו כל יום סטורי שלי, אני אמשיך לפרסם ולהפיץ לעולם את האמת".
לסיום הוא כתב: "מבחינתי כהנא צדק בכל מילה שאמר, כנ"ל כרפול, רחבעם זאבי וחבריהם שאמרו את האמת ובחרו להעלם מהשמאל ומהימין יחד. כיהודי יש לנו ציווי מהתורה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה