ויראלי

קובי פרץ קורא לחיסול: "עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת"

אחרי שנקלע לאזעקות באמצע הכביש עם ילדיו, הזמר כתב פוסט באינסטגרם, בו תקף בחריפות את הממשלה על הטיפול באויב: "הזבלות יורים עלינו מעל חודש ימים, ממשלת ישראל מה לא מובן לכם. עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק עם או בלי אטום"
מערכת ice |  1
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן)
לא רק ליאור נרקיס. גם הזמר קובי פרץ פותח את הפה אחרי שחווה אמש (שישי) חוויה מטלטלת שרבים מאזרחי המדינה בשבועות האחרונים גם כן חוו. במהלך נסיעה עם ילדיו ברכב, נשמעה לפתע אזעקה שכיסתה אזורים רבים במרכז, בלי להתבלבל פרץ עצר את הרכב בשוליים ומיד השתטח עם ילדיו על הכביש על פי ההנחיות של פיקוד העורף.
לאחר שהאירוע הסתיים ומשפחת פרץ התאוששה ממה שעבר עליה, העלה הזמר פוסט באינסטגרם, בו תקף בחריפות את הממשלה על הטיפול באויב: "הזבלות יורים עלינו מעל חודש ימים, ממשלת ישראל מה לא מובן לכם. עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק עם או בלי אטום".

עוד הוא הוסיף בכעס רב נגד הממשלה: "פשוט חייבים להשמיד את כל עזה ולהכחיד את כל מי שנמצא שם כי כולם שם מחבלים אפסים חלאות. תוציאו את החטופים שלנו ותמחקו את המקום הזה".
כזכור, גם חברו ליאור נרקיס ביקר את הממשלה וטען: "לא אכפת לי לאבד את הקריירה, העיקר שיחזירו את החטופים, אני מצטער שכל השנים האלה המשכתי להצביע לנתניהו", פוסט שאחר כך העלה סרטון וידאו שחיזק את דבריו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תסתמו לו את הפה מספיק לעלות אותו בתקשורת (ל"ת)
    ישראל 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור