שיווק ופרסום
ענקית האופנה מתרחבת בישראל: פתחה חנות בהשקעת 10 מיליון שקל
מותג האופנה הישראלי אורבניקה, פתח רשמית את אחת החנויות הגדולות והייחודיות שלו בארץ, בקניון עזריאלי מודיעין. החנות מתפרשת על כ-2000 מטר מרובע ועלות הקמתה הינו כ-10 מיליון שקל
הבוקר (ראשון), מותג האופנה הישראלי אורבניקה, פתח רשמית את אחת החנויות הגדולות והייחודיות של הרשת בישראל. החנות ממוקמת בקניון עזריאלי מודיעין ומתפרשת על כ-2000 מטר מרובע.
עלות הקמת החנות החדשה הינה כ-10 מיליון שקל, והיא תכיל את מגוון המחלקות כגון: מחלקת הום, גברים, נשים וילדים. בשונה מחנויות אורבניקה, בסניף מודיעין הלקוחות יוכלו לגלות בדרכם לקופה שביל ארוך המציע מגוון מוצרים במחירים אטרקטיבים.
אל אירוע הפתיחה וההשקה של סניף אורקניקה החדש שקניון עזריאלי מודיעין הגיעו עדי קרום, מנכ"לית עזריאלי מודיעין, מראינו קרפ, מנכ״ל אורבניקה, גבי רוטר, יו"ר הדירקטוריון של קבוצת קסטרו הודיס ואורחים נוספים.
עדי קרום, מראינו קרפ וגבי רוטר (צילום: יח"צ אורבניקה)
כזכור, לאחרונה אורבניקה יצאה בקמפיין פרסומי תעשייתי הנשען על הפרשייה הסוערת סביב הזמר אייל גולן וזוגתו דניאל גרינברג. בסרטון שפרסמה החברה ברשתות החברתיות, מוצגת התכתבות מועתקת בין בני זוג, שאין ספק שמדובר בגרינברג וגולן.
ההתכתבות עוסקת בקנייה של מכנסיים קצרים באורבניקה על-ידי האישה, ובחששותיה מתגובתו הצפויה של בן זוגה. לבסוף מסתיימת ההתכתבות בשיר אייל גולן "מלכת היופי שלי", שמרמז על זהות הזוג.
עוד ב-
הפרסומת מנצלת את הפרשייה שפרצה לאחרונה, כשגרינברג סיפרה בראיון שקנתה מכנסיים גדולים יותר ממידתה הרגילה כדי ש"אייל לא יגזור אותם". דבריה חוללו סערה ברשת וגינויים רבים על רקע תפיסות מגדריות ושליטה בזוגיות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה