ויראלי

ליאור נרקיס חושף: "לא אכפת לי לשלם בקריירה"

לאחר הפוסט נגד הממשלה, הזמר הבהיר: "לא אכפת לי לשלם מחיר אישי. אבל צריך להגיד את הדברים האלה, אני יודע שאני אולי האמן היחידי שלוקח את זה על עצמו, לא אכפת לי לקחת את זה על עצמי ולשלם בקריירה, זה לא מעניין אותי כלום עכשיו, מעניין אותי להחזיר את החטופים הביתה עכשיו"
מערכת ice |  11
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
אחרי הדברים הקשים שכתב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתחיל לאבד תומכים שלו, לא משנה מה תהיה תוצאת המלחמה. ליאור נרקיס הוציא הבהרה מצולמת לפוסט הנחרץ שפרסם אמש (חמישי). נרקיס,  שהזהיר את ראש הממשלה בנושא החטופים וכותב בצורה בלתי משתמעת לשתי פנים לאן נודדת התמיכה שלו, ניסה להסביר מדוע כתב זאת.
נרקיס פתח ואמר: "אחים יקרים שלי, חשוב לי לצלם לכם את הסרטון הזה שתדעו, שאני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי. אני עושה הכל למען החטופים שלנו, למען התינוקות, למען אלו ששרפו אותם חיים בבתים שלהם, למען הבנות שלנו שאנסו אותן בברוטליות, למען חיילי צה"ל, למען עם ישראל".

עוד הוסיף: "אני רוצה לחזק את עם ישראל ולהגיד כן, נכון, אנחנו לא עושים את זה נכון, כי לא יתכן שחודש ימים אנשים נמצאים שם בשבי, תינוקות בני ימים, חיילי צה"ל, אני עושה את זה גם בשבילכם, אני מצדיע לכם ואני אוהב אתכם. ההנהגה שלנו חייבת להתעורר".
 
לסיום הסביר: "אחים שלי אני אתכם, אתם יודעים שאני אתכם, מגיע להופיע בפניכם, מגיע לבקר אתן לכם את הלב והנשמה ולא אכפת לי לשלם מחיר אישי. אבל צריך להגיד את הדברים האלה, אני יודע שאני אולי האמן היחידי שלוקח את זה על עצמו, לא אכפת לי לקחת את זה על עצמי ולשלם בקריירה, זה לא מעניין אותי כלום עכשיו, מעניין אותי להחזיר את החטופים הביתה עכשיו".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא בוחר
    מרגי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאור נרקיס התפקחת.
    סגור
  • 10.
    אנשים משחקים בשמאל וימין בזמן שיש ילדים חטופים
    רוחלה 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה היא לא שמאל ולא ימין אלא אסופה של אינטרסנטים אוהבי שררה וכח. כל הכבוד ליאור נרקיס על הצעקה. כל הכבוד ששמת את החטופים גם אולי במחיר פגיעה בפרנסה שלך. יש אנשים יותר חזקים ועשירים שלא עושים מאית ממה שעשית עכשיו.
    סגור
  • 9.
    תתבייש
    סמי 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בושה , ולמה ? לפי דעתי אין מקום לדבר על ראש הממשלה ושר הבטחון בשעת מלחמה , שעושים 24/7 כדיי להחזיר את החטופים , יש לתמוך ולחזק אוותם ואת כול המדינה אתה אהוב הקהל יש ביידך לחזק את העם כמו חנן בן ארי שהפוליטיקה לא מדברת אליו רק חיזוק ההעם החיילים והממשלה , אחריי המלחמה דבר כמה שאתה רוצה
    סגור
  • 8.
    איך לחבל בהחזרת החטופים
    ZB 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגדל נרקיסיסטים
    סגור
  • 7.
    ליאור כולנו מרגישים כמוך כולנו יחד
    זיו 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנהגת המדינה ובכירי משרד הביטחון מכרו אותנו - לא נסלח
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    מדבר מדם ליבו
    רועי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדבר מדם ליבו . דן לכף זכות את כולם בתקופה הזו . מה שכן חייבים להחזיר את החטופים מהר אלה אחים שלנו אם לא נעשה את זה זה ירדוף אותנו בחלומות שלנו שלא עשינו מה שאנחנו יכולים
    סגור
  • 5.
    קריירה
    ציון 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כניראה שהקריירה שלך בירידה משמעותית ולכן מנסה לחדש קריירה דרך השמאל. תתבייש!!!!
    סגור
  • 4.
    ליאור
    מירי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה קרה? ליאור מנסה לקושש לייקים או שפשוט שכחו ממך אתה משמיע קול בכדי לזכור אותך מגעיל שב בשקט ותמשיך לשיר
    סגור
  • 3.
    ביבי
    דיני 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשבתי שאתה יותר חכם
    סגור
  • 2.
    אמרת ולא אמרת כלום
    ארנון 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר נרקיס דיברת ודיברת ולא אמרת כלום דיברת כמו ילד קטן שאמר אני רוצה עכשיו ומיד. אבל לא היצעת איך ,ודאי שנעשו טעויות גדולות החל מביבי שהסכים להתנתקות,ועבד עלינו עם תגובות מגוחכות לחמאס המשך בצמרת הצהלית שהיתה שקועה בהערכות המטומטמות שלה ולא ראתה מה קורה, ואני לא חכם לאחר מעשה היו הרבה שהזהירו שזה יקרה אבל התקשורת סתמה להם את הפה.וכלה במערכת המשפט שלנו ששימשה כזרוע המשפטית של החמאס ובשם זכויות האדם ובית הדין בהאג מנעה מאיתנו ליצור הרתעה מול החמאס .ומשום מה אף אחד לא מזכיר אותם, אז תמשיך לשיר מר נרקיס, כי אולי בשירים שלך אתה אומר משהו.
    סגור
  • 1.
    לא שומע נרקיס..מיושן
    אבי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מחפש תשומת לב לא משכנע
    סגור