ויראלי

קובי פרץ באמירות קשות: "כהנא צדק, תעזבו את הארץ"

הזמר קורא לחיסול עזה: "כל מילה שאמר האיש הזה, הוא צודק. ומי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים ת'מוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו כל שנשאר זה למחוק ולהשמיד את זרע עמלק, כי זה הציווי שלנו מהתורה"
מערכת ice |  13
קובי פרץ (צילום אינסטגרם)
אחרי הביקורת הקשה שהפנה ביום שישי כלפי הממשלה, הזמר קובי פרץ, שמצטרף לביקורת של חברו הזמר ליאור נרקיס נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא מפסיק להתבטא בחריפות ממשיך לתקוף את מקבלי ההחלטות.
היום (ראשון) הוא העלה מסרים שמחזקים את הרב מאיר כהנא וטוען: "הוא צדק, כל מילה אבל כל מילה שאמר האיש הזה, הוא צודק. ומי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים ת'מוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו כל שנשאר זה למחוק ולהשמיד את זרע עמלק, כי זה הציווי שלנו מהתורה".

פרץ שיתף לא מעט פוסטים של כהנא וסיפר כי נחסם: "לכל מי שנמצא ויושב שם באינסטגרם, גם אם תמחקו כל יום סטורי שלי, אני אמשיך לפרסם ולהפיץ לעולם את האמת".
לסיום הוא כתב: "מבחינתי כהנא צדק בכל מילה שאמר, כנ"ל כרפול, רחבעם זאבי וחבריהם שאמרו את האמת ובחרו להעלם מהשמאל ומהימין יחד. כיהודי יש לנו ציווי מהתורה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    לא העיפרון המחודד בקופסה
    טרובדור 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך אפשר להבין... גם אני כחילוני, הומני וליברל דמיינתי שאני נהג דחפור עם רוחב כף של 65 ק"מ וגורף את כל עזה לים. אך זה רק רגש. השפילו אותנו. עשו לנו פוגרום בנוסח חמילניצקי. חטפו מאות. הצבא נעלם. מה הפלא שקובי לא עומד בפרץ... הדמעות והקללות. כהנא ורחבעם לא צדקו. רק שימשו כלי לפריקת תסכול בארץ אוכלת יושביה. זאת שכונה קשה מאוד, המזרח התיכון. קן נחשים ומרצחים.
    סגור
  • 12.
    פלסטינים עדיפים על מרוקאים מכל הבחינות
    ריקו 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יותר חכמים מהם בהרבה , יותר נחמדים מהם, עם פחות רגשי נחיתות מהם . מה זה "אוהב אותך צוחקת לא בוכה". זה רמת משכל של קולורבי. ברור שאם היא בוכה היא לא צוחקת, רק הקהל מאותגר רמת המשכל של קובי פרץ צריך הבהרה כזאת.
    סגור
  • 11.
    קובי פרץ צודק לגמרי. תעוררו !!
    יאיר 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לכתוש לכתוש לכתוש לזכור ולא לסלוח. אני קורא לממשלה אל תעיזו לעצור. זה הזמן להעיף את כל העזתים תומכי הטרור האזרחים "התמימים" האלה לקיבינימט!! גם ככה הם כל הזמן צעקו free gaza - אז עכשיו שהיא באמת תהיה כבושה לחלוטין בלי תושב אחד אפילו אז הקריאה שגם ככה צועקים תהיה לפחות מוצדקת. לא לעצור את הכתישה ורק בסוף כשיצאו מהמנהרות כמו ג'וקים עם דגל לבן לתפוס את כולם ולהחיל עליהם גזר דין מוות למחבלים. הימין צדק כל הזמן הכלנו והכלנו ודי חלאס!! מי מתנגד להורדת הכפפות פשוט הזוי.
    סגור
  • 10.
    קובי פרץ
    אלמונית 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי קובי פרץ מי שיושב שם במערכת של התגובות שאנחנו שולחים והם מסננים בדוק לא משלנו או שייש שם עירבובציה הבנת משהוא לא מריח טוב
    סגור
  • 9.
    קובי פרץ
    אלמונית 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם שועומדים אחרי המערכת של התגובות מסננים את האמת אבל מוצר לכם להראות בסירטןנים איך רצחו את היהודים את טבחו בנו איך אנסו איך ערפו ראשים ושרפו תינוקות ושאנחנו מגיבים אתם המערכת אומרים שזה הסתה אתם המערכת הסתה אחת גדולה השאלה מי עומד מאחרי המערכת ערבי או יהודי? מוזר לא?
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    קובי פרץ
    אלמונית 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ידידי קובי אתה צודק ואני איתך זרע עמלק נימצא בינינו ואני ואתה מרוקאים ואנחנו יודעים מהאבות שלנו שזה אסור בתכלית האיסור שיהיו בינינו הזרעים של העמלק וכן כהנא צדק במיליון אחוז חארטה שלום לא יהיה בחיים ולמה כי זו מדינה יהודית בורא עולם בחר בנו יהשאר למריצות אל תקשיב למה שאומרים עליך אני ועוד הרבה בדיעה שלך אין לדעת מתי עוד יתקומם מישהו ויכה בנו ולכן ידידי אני תומכת בך מאודד אין בהם אמונה גם אירי 20 שנים ו30 קמו יום בהיר אחד ורצחו יהודים שנתנו להם פרנסה שילכו למדינות ערב זו מדינה יהודית אני לא מבינה? בגלל זה בורא עולם מעניש אותנו שפו ידידי
    סגור
  • 7.
    קובי פרץ
    משה 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה צדק וכול הפרשנים בכול הערוצים מהפרשנים רק לפי האינטרס של בעלי המניות שזה מודבר בכסף
    סגור
  • 6.
    צודק. כהנא גם. (ל"ת)
    ניר בן גביר 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    קובי פרץ (ל"ת)
    אלמונית 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    גם פרענק וגם גזען
    רון 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וגם טיפש
    סגור
  • 3.
    סמר פח. עבריין. פושע מסוכן. פרזיט משתמט. כבוד (ל"ת)
    ויקטורי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    טיפש, מה אפשר עוד לומר
    סיגל 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אוי קובי קובי
    סגור
  • 1.
    צודק
    צודק 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק
    סגור