תקשורת ומדיה

חיים אתגר מסתבך? התלונה החמורה שהוגשה נגדו נחשפת

עיתונאי הרשת דניאל עמרם חושף את התלונה שהוגשה לרשות השנייה נגד תחקיר 'חשיפה' של חיים אתגר על סיפור הגירושין המורכב של ליבי ויעקב נחימובסקי: "מורה בכירה לתקשורת הגישה השבוע תלונה לראשות השנייה נגד התחקיר של חיים אתגר, על כך שהתחקיר, חשיפה על ליבי נחימובסקי הפר את כללי האתיקה של מועצת העיתונות, בין היתר ניגוד עניינים חברת ההפקה קסטינה שעבדה בעבר עם ליבילנד"
תום נחום | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
כחודש לאחר ששודר ב"חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12, סרט על סיפור הגירושין המורכב של ליבי ויעקב נחימובסקי, שהגיע כתגובה לכאורה לתחקיר של כוכב הרשת דניאל עמרם שטפל על ליבי האשמות קשות, וזכה על שלושת חלקיו למאות אלפי צפיות ביוטיוב, וכמו כן, לאחר שאיש התקשורת הוותיק ומגיש רשת 13, אברי גלעד, התייחס לסערה סביב התחקיר והגירושין של ליבי ויעקב נחימובסקי בטור שלו ביום שישי האחרון ב'ישראל היום' ותקף את חיים אתגר, ועל רקע ההתפתחות הנוספת והמטרידה במיוחד, כאשר רכבו של יעקב נחימובסקי, גרושה של ליבי נחימובסקי, הוצת, דניאל עמרם ממשיך במתקפה הישירה על חיים אתגר ותחקיר 'חשיפה' וחושף את התלונה שהוגשה נגד התחקיר לרשות השנייה.
דניאל עמרם צייץ כך: "דיווח: מורה בכירה לתקשורת הגישה השבוע תלונה לראשות השנייה נגד התחקיר של חיים אתגר, על כך שהתחקיר, חשיפה על ליבי נחימובסקי הפר את כללי האתיקה של מועצת העיתונות, בין היתר ניגוד עניינים חברת ההפקה קסטינה שעבדה בעבר עם ליבילנד, נאמנות לאמת, בדיקת עובדות, הזמינה אותם לצפות בתחקיר של דניאל עמרם ביוטיוב שבו מופיעות עובדות כגון בגידות ודיבור אלים מצד ליבי לבעלה שהוסתרו בתחקיר הנדון לרבות פניות למשטרה ותלונות שווא המורה חתמה: "מדובר בתחקיר רעוע הפוגע אנושות באמון הציבור"".
 
כזכור, בציוץ שהעלה בנושא שריפת רכבו של יעקב נחימובסקי כתב דניאל עמרם כך: "חיים עליה הגנת: רכבו של יעקב נחימובסקי בעלה לשעבר של ליבילנד נשרף כליל לאחר שקיבל איומים מאחים של ליבי נחימובסקי. הם חושבים שהוא עומד מאחורי החשיפות שלנו על ליבילנד ודורשים ממנו למנוע מחלק 4 לצאת. הוא הגיש תלונה במשטרה. חיים אתגר קלוט עם מי צידדת פה, תן לכיור להכנס".
 
כזכור, בטור שלו ב'ישראל היום', בעקבות התחקיר סביב הגירושין במשפחת נחימובסקי, כתב אברי גלעד כך: "אני אוהב את הרב נחימובסקי ועורך איתו טקסי נישואין משולבים, הוא חברותא שלי ללימוד ואורח קבוע בביתי. אני לא יודע מה היה בבית נחימובסקי. ליתר דיוק, אני כן יודע, אבל לא יכול לשתף אתכם. כששמעתי שמין תוכנית כזאת תשודר עליו נחרדתי, כי ידעתי כמה נזק ייגרם לילדים, ובכל מקרה, אני תמיד חושב שאל לה לתקשורת להתעסק בהליכי גירושים כמעט אף פעם. השימוש בהקלטות סתר מתוך הבית בעייתי מאוד בעיניי. לעולם אי אפשר לדעת מה נותר מחוץ להקלטה, מי התגרה, מה קדם ומה בא אחר כך, איזה כפתור רגשי נלחץ בכוונה כדי לקבל תגובה שתהיה ראיה טובה במשפט התקשורת, איזו חולשה נסחטה כדי להפליל את הצד השני. התקשורת היא כה רדודה, כה מוטה בגלל ענייני רייטינג וכה עוינת לגברים באופן כללי, שעדיף לה לחשוף רמאים ונוכלים למיניהם, ולא יחסים זוגיים שבורים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה