תקשורת ומדיה

אברי גלעד חושף: זו העיר בה חלם לגור בישראל

בטורו בישראל היום הוא טען כי הוא ומשפחתו אהבו להגיע למצפה התת־ימי, לריף הדולפינים, לחוף של מוש, הוא אף הסביר שזו העיר בה רצה לגור: "משהו בלהגר אליה תמיד דגדג לי, אבל לא הבשיל למעשה".
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אברי גלעד נזכר בערגה בטורו השבועי ל'ישראל היום', בחופשות שהיה מבלה באילת עם משפחתו, אבל הוא גם מספר מה הסיבה לכך שהוא כבר לא נוסע יותר ומדוע כביש הערבה גורם לו לחפש חופשה בחו"ל כשהוא מעדיף לנפוש בארץ.
בטורו כתב גלעד: "חבל לי. אהבתי להגיע לאילת לפחות פעם בשנה, ולמרות הפילינג העמוק שעושים במלונותיה לחשבון הבנק של הנופש, היא היתה לי יעד מועדף לחופשה, בלי כל הניג'וס של נסיעה לחו"ל, בלי הנתב"ג המפוצץ, הטיסה הארוכה ליעד, ההסתגלות למקום חדש, חוסר האוריינטציה וכל מה שלי קצת קשה בנסיעות. אילת היתה כמו חו"ל בארץ, הילדות יכלו לדבר עברית בקלות, למצוא חברות במלון, להרגיש גם בבית וגם לא בו בזמן".

הוא טען כי הוא ומשפחתו אהבו להגיע למצפה התת־ימי, לריף הדולפינים, לחוף של מוש, לפגוש את "הגזע צרוב השמש" בכוונתו לתיאור של הישראלים שחיים בפנים אבל מרגישים בחוץ לארץ, הוא טען שזו העיר בה רצה לגור: "משהו בלהגר אליה תמיד דגדג לי, אבל לא הבשיל למעשה".
לסיום הסביר כי עכשיו מדברים שוב על הרכבת. "כבר 20 שנה מדברים על הרכבת. וכדי להרגיע את הציבור נוספה עכשיו המילה "קליע", האוצרת בתוכה הבטחה להגעה מהירה במיוחד - עלית בתל אביב; פוף, ירדת באילת לפני שהספקת לומר מאיר יצחק הלוי". לדבריו ההבטחה נשמעת טוב, רק שעם איך שהדברים עובדים אז "הקליע יישאר תקוע בקנה עוד שנים הרבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יפפיה
    יוגל 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי אני אוהב את אילת ומבלה בה כמה שיותר פעמים בשנה.אני גם אוהב את חול ןמטייל שם כמה פעמים בשנה,יןתר מכל אני אוהב את הדרך לאילת,הדרך היפה ביותר.תמשיך לאהוב את אילת והיא תחזיר לך אהבה.
    סגור
  • 1.
    אברי גלעד גם אני אוהבת את אילת. עדיפה לבלות בארצי
    א.א.חיפה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון שזה מדכא שאנחנו לא יכולים לנסוע בארץ שלנו רק בגלל הבדואים שטסים בכבישים במכוון רק לפגוע בנו וגם לגרום ש לא להגיע לאילת . והכביש ישאר בידיהם של הבדואים. ממשלה חייבת לדאוג שהכביש לא ישאר בידם. חשבתי אולי אגיע בטיסה יש טיסות, לא פגעו בנו. לא ניתן להם לפגוע במורל שלנו!.
    סגור