השוק

רמי לוי חוגג בגדול: רווח נקי של 198 מיליון שקל ב-2024

רשת רמי לוי שיווק השקמה: האסטרטגיה ששמה את הלקוח תמיד במרכז, ומציעה את המחיר הזול ביותר במדינה – מניבה רבעון נוסף של צמיחה, הרווח הנקי ברבעון טיפס בכ-67% לכ-66 מיליון שקל
 

מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני, shutterstock)
רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2024, המלמדות על צמיחה בהיקפי הפעילות וגידול ברווחים. ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השלישי של שנת 2024 צמחו בכ-4.7% לכ-1.96 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.87 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הצמיחה בהכנסות נבעה מעלייה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-3.28%, וזאת למרות ירידה בהיקף המכירות בסניפי הרשת באזורי גבול העימות בצפון ובדרום הארץ בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל'. בנוסף, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" נרשמה ירידה יזומה קלה (המשקפת שיפור לעומת הרבעון הקודם) בפעילות האינטרנט של החברה עקב מחסור זמני בכוח אדם המלקט ומפיץ את הזמנות האינטרנט.

רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את הרבעון השלישי של שנת 2024 עם עלייה של כ-67% ברווח הנקי לסך של כ-66 מיליון שקל, בהשוואה לכ-40 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA של החברה ברבעון השלישי של שנת 2024 הסתכם בכ-167 מיליון שקל (כ-8.5% מההכנסות), לעומת כ-138 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (7.4% מההכנסות.
ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2024 צמחו בכ-2.1% לכ-5.54 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-5.4 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2024 עלה בכ-5.4% לכ-1.31 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.24 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בתקופה עלה לכ-23.7% לעומת כ-22.9% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נבעה משיפור תנאי הסחר, ומשיפור הרווחיות בחברות הבנות.
בשורה התחתונה, רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2024 עם עלייה של כ-34% ברווח הנקי לסך של כ-198 מיליון שקל, בהשוואה לכ-148 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. לחברה קופת מזומנים והשקעות לזמן קצר של כ-1.1 מיליארד שקל, ולחברה אין חוב פיננסי. קופת המזומנים הגדולה שבידי החברה צפויה לתרום לגידול בהכנסות ריבית בגין עליית הריבית במשק, וכן מאפשרת לחברה לבחון מעת לעת הזדמנויות עסקיות אסטרטגיות, לרבות בדרך של מיזוגים ורכישות.
בנוסף, במקביל לפרסום הדוחות, הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-55 מיליון שקל, המתווספת לחלוקת דיבידנד של כ-382 מיליון שקל מתחילת שנת 2023. מאז ההנפקה לציבור בחודש מאי 2007 ועד היום, חילקה החברה דיבידנד בסכום כולל של כ-1.8 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה