כסף וצרכנות

רמי לוי מבטיח ללקוחות: "כשמתחרה עושה מבצע, אני מוריד אוטומטית"

איש העסקים סיפר בכנס ישראפוד: "אני אומר לספקים שלא מעלה את המחיר. בסוף אנחנו מסתדרים איתם. הצרכן צריך להיות חכם לא לקנות בכל מחיר. אני תמיד יותר זול מול המתחרים גם במבצעים שלהם. הסל שלנו יותר זול עקרוני, ברגע שמתחרה מסוים עושה מבצע אני מוריד את המחיר באופן אוטומטי"
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני, shutterstock)
פאנל מרתק בהשתתפות בתו של רמי לוי, יפית לוי אטיאס, שמונתה למנכ"לית משותפת לרשת לראשונה בחודש ספטמבר וגם אביה, איש העסקים ובעלי הרשת 'שיווק השקמה נערך היום היום (שלישי) בהגשת קרן מרציאנו בכנס קמעונאות מזון של ישראל במסגרת תערוכת "ישראפוד 2024" של קבוצת "שטיר" באקספו גני התערוכה, תל אביב.
מרציאנו שאלה את לוי האב: "רמי, אתה משחרר?", על כך השיב: "כמובן. אני לא מנהל את העסק לבד. במערכת יש עובדים טובים ומצויינים שהגעתי בזכותם לאן שהגעתי, אחד מהם זאת יפית שתמיד יושבת לימיני. היא תמיד הייתה מאחורי הקלעים ועכשיו היא בזרקורים. היא עכשיו לומדת מה שצריכה ללמוד והחברה תגיע רחוק כדי שיהיה לה יותר ניסיון".

המגישה שאלה: "למה דווקא מבין 4 הילדים?", לוי הגיב: "אצלנו בבית אין אגו כדי להצליח. האחים מפרגנים מאוד, הם מכירים את הוויתורים שעשיתי הם באמת מפרגנים. מו"מ מול הספקים יפית טובה ממני יש לה לעשות יותר טוב ממני. אנחנו חברה ציבורית. אני עובד על רווח גולמי של 21 והם 28, תביני את החשבון. יכול להיות שחלק מהמוצרים עלו וכשאין ברירה אנחנו מעלים. אנחנו העלנו הכי פחות. ברגע שיש אינפלציה, אנחנו העלנו הכי פחות". 
על הספקים אמר לוי: "אני אומר להם, לא מעלה את המחיר. בסוף אנחנו מסתדרים איתם. הצרכן צריך להיות חכם, לא לקנות בכל מחיר. לקנות בצורה חכמה. כל המוצרים הם טובים, זה קטע פסיכולוגי. אני תמיד יותר זול מול המתחרים גם במבצעים שלהם. הסל שלנו יותר זול עקרוני, ברגע שמתחרה מסוים עושה מבצע, אני מוריד את המחיר באופן אוטומטי".
קרן מרציאנו שאלה: "במותג פרטי הם משנים את השם ואתם מרחיבים. מה הם מבינים שאתם לא?", לוי השיב: "לנו יש שקיפות, לא נקרא לו בשם אחר כדי להסתיר. האסטרטגיה היא להביא מוצר שלא יהיה פחות טוב במחירים זולים. רון יוחננוב הוא חלק מהמוצג הפרטי אנחנו לא מסתירים. החלב? אנחנו כבר מוכנים לשינוי שיקרה. אנחנו נקדים את החלב לפני ה-1.1 זה משהו שלא יודע אם הייתי רוצה לגלות. זה לא פשוט, מסתדרים. אנחנו את השירות והאיכות נדאג לזה".
המנחה הטיחה באיש העסקים: "הפסקתם לסמן מחירים ולא רק אתם", אך הוא השיב: "זה לא קורה אצלי. הצגים האלקטורניים שייתנו 100% שקיפות, צריכים להבין שזה טוב. מיתוג מחירים במוצרים אין 100%. את רוצה 100% מה שטוב לאירופה טוב לישראל. אם ייצא לפועל לא צריך את כל העובדים שהם עם תחבושות ביד, ולא פעם או פעמיים הם טועים. הצג ייתן 100%. ככה פועלים באירופה.
"מה שטוב לאירופה... נניח שנעלה במחיר, זה קורה רק ב-2 בלילה ןהחנות סגורה. פרייסז נותנת השוואה לאתמול ולהיום, יש שקיפות. הגיע הזמן שנתקדם ושיהיה 100% שקיפות והגיע הזמן שהעו"ד יעשו את העבודה הנכונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גש לקרית חיים
    מומי 11/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה את השרות .מה הפלא שכולם נוטשים גם אני נטשתי
    סגור