מינויים

"ישראל היום" מגייס שחקן חיזוק: זה עורך מדור הספורט החדש

עפרי עמרמי, בעל ניסיון של 14 שנים בעולם התקשורת, ימונה לעורך מדור הספורט החדש של "ישראל היום". העורך הראשי עמר לחמנוביץ: "יביא עמו ערך נוסף למערכת ולדסק הספורט"
מערכת ice |  1
ישראל היום (צילום פלאש 90)
עיתון "ישראל היום" מודיע על הצטרפותו של העיתונאי עפרי עמרמי למערכת. עפרי ימונה לעורך מדור הספורט החדש של המערכת. עפרי (39), בעל ניסיון של מעל 14 שנים בעריכת תוכן בעולם התקשורת הכתובה, המקוונת והמשודרת. 
בין היתר כיהן עפרי כעורך תוכן במדורי הספורט של ישראל היום, אתר ערוץ הספורט ולאחר מכן בקדנציה נוספת כאחד מעורכי "חדשות הספורט" בערוץ הספורט. כמו כן היה עורך תוכן בתוכניות אקטואליה בערוץ הכנסת, ומשדר "חדשות הלילה" בתאגיד השידור הציבורי כאן 11.

עפרי עמרמי: "אני שמח ונרגש לקראת האתגר החדש. אני מודה לעורך הראשי עמר לחמנוביץ ולראש מערכת החדשות אורי דגון על האמון בי ומצפה להביא את מדור הספורט של 'ישראל היום' לגבהים חדשים".

עפרי עמרמי (צילום: יח"צ)
העורך הראשי של "ישראל היום", עמר לחמנוביץ בירך את הצטרפותו של עמרמי ואמר: "אני שמח על הצטרפותו של עפרי למשפחת 'ישראל היום'. עפרי הינו שחקן חיזוק משמעותי לדסק הספורט עם ניסיונו העשיר בתקשורת הישראלית, והוא יוסיף ויביא עמו ערך נוסף למערכת ולדסק הספורט, שמביא לא מעט סיפורים בלעדיים לקוראינו. אני מאחל לעפרי הצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרופרציות בספורט ישראל היום מצחיקות..
    מלי 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמלארדים צופים בכדורגל הכותרות כדורסל ישראלי עם 90 אחוז זרים ..
    סגור