תקשורת ומדיה

ההסכם הסודי של ינון מגל ובן כספית נחשף: מהפכה ב-103FM

שני המגישים חזרו לשדר היום ביחד ב-103FM. אבל האם הפעם זה לתמיד? השניים הבהירו "חתמנו על הסכם ואמנה של רצון טוב שלא נוטשים ושלא מפריעים, שלא מקללים, לא שאני יודע מה זו קללה, כי אצלך מושג הקללה הוא קצת רחב יותר". אור צלקובניק המנכ"ל אמון על החוזה
מערכת ice | 
ינון מגל, בן כספית (צילום יוטיוב/ 103FM)
עכשיו זה רשמי ועכשיו זה סופי. בן כספית וינון מגל חזרו לשדר היום (שני) ביחד ב-103FM. אבל האם הפעם זה לתמיד? השניים הבהירו "חתמנו על הסכם ואמנה של רצון טוב שלא נוטשים ושלא מפריעים, שלא מקללים, לא שאני יודע מה זו קללה, כי אצלך מושג הקללה הוא קצת רחב יותר".
אור צלקובניק, מנכ"ל התחחנה שיעזוב בימים הקרובים לחדשות 13, אמון על ההסכם שבו התחייבו המגישים לא להכנס לדברים אחד של השני ולהגיב רק לאחר סיום הדברים, כאשר לא יהיו יותר פיצוצים בין הצצדים, כך מקווים.

החופשה שלקח כספית מהתחנה בהפתעה כדי לברוח מהסיטואציה לא הצילה את המצב והיא הלכה והתארכה עד כדי כך שהחלו שמועות על עזיבה ואף מונו לו מחליפים זמניים עד יעבור זעם. אמש (ראשון) הודיע דוד ורטהיים: "דיווחים בסוכניות הבינ"ל: מחר בן כספית חוזר לשדר עם ינון מגל. בהצלחה!".
בתחנת 103FM, למרות הנתק, המשיכו להשקיע מאמצים כדי שבן כספית בכל זאת ישוב לתוכנית הפופולארית שלו ושל מגל. בינתיים את המשבצת אייש כאמור העיתונאי חיים לוינסון בכל בוקר ולעיתים חברת הכנסת לשעבר רויטל סויד או יריב אופנהיימר ופעם אחת אפילו רון קופמן.
כספית למעשה לא חזר לתכניתם המשותפת אחרי הפיצוץ בשידור בתחילת חודש יולי וביקש כמה ימים של ״פגרה מהתוכנית״. החופשה שלו הפכה לנתק אמיתי, כאשר נראה שגם העזיבה של המנכ"ל אור צלקובניק לחדשות 13 לא עזרה להרגיע את הרוחות, שכן הוא היה מפייס בין השניים פעם אחר פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה