תקשורת ומדיה

יוסף חדאד עצבני: "בושה וחרפה, צביעות, כתבת על הפיגוע?"

פעיל ההסברה יוסף חדאד יצא למתקפה חריפה נגד אמירותיו של השחקן אמיר חורי נגד המבצע הצה"לי בג'נין: "ברגע שהוא משתף פוסט מחשבון אנטי ישראלי ורושם שג'נין תחת מתקפה מבלי להסביר שחוסלו רק מחבלים ושצה״ל שלח הודעות לתושבים והזהיר אותם לשמור על עצמם ולהישאר בבתים כדי שלא חס וחלילה יהיו אבדות, זה בושה"
תום נחום |  9
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
השחקן אמיר חורי, שרשום בקאסטים מפוארים של לא מעט סדרות ישראליות מצליחות, ביניהן פאודה, תאג"ד ואיסט סייד, עורר סערה לאחר שיצא בעמוד האינסטגרם של נגד מבצע "בית וגן" בעיר ג'נין, כאשר בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, שיתף חורי סרטון של עמוד אינסטגרם פרו פלסטיני וכתב: "ג'נין תחת מתקפה כבדה". כעת, גם בתוכנית 'שבע' של איילה חסון בכאן 11, הגיבו לסערה.
השחקן, שבמשך שנתיים היה גם בן זוגה של אלונה סער, משחק בימים אלה לצידה ולצד מאור שוויצר ושמות גדולים נוספים בדרמה החדשה ברשת 13, "שמים אדומים". בסדרה הוא מגלם את דמותו של עלי, בחור ערבי מנהל את חייו בחברה יהודית ומתכונן ללימודי רפואה בחו"ל.
פעיל ההסברה הערבי-ישראלי יוסף חדאד התייחס לסערה ואמר לאיילה חסון ב'שבע' בכאן 11 על חורי: ״זה בושה וחרפה, הוא שחקן מוכר בסדרה בינלאומית, מותר שתהיה לו דעה, אנחנו מדינה דמוקרטית אבל ברגע שהוא משתף פוסט מחשבון אנטי ישראלי ורושם שג'נין תחת מתקפה מבלי להסביר שחוסלו רק מחבלים ושצה״ל שלח הודעות לתושבים והזהיר אותם לשמור על עצמם ולהישאר בבתים כדי שלא חס וחלילה יהיו אבדות, זה בושה, אני לא מבין את הצביעות, האם אמיר חורי כתב משהו על הפיגוע בתל אביב? עדיף במקום להתעסק בבושה של אמיר חורי השחקן לזכור את הגבורה של אמיר חורי השוטר, גיבור ישראל, שנרצח בפיגוע בבני ברק לאחר שהסתער לעבר המחבל״.
איילה חסון הגיבה ואמרה לחדאד כך: ״אתה קול בודד בסוף לא? למרות שיש חברים טובים שאני מכירה אישית שהשיח הפרטי איתם דומה ואומרים דברים שדומים לדעות שלך, אבל בקול רם אתה כמעט קול בודד״.
אלדד יניב הגיב: ״אנחנו בסוף דמוקרטיה אז שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה, אבל אני חושב שרוב הציבור מתגאה בצה״ל, שעושה את הכל כדי להימנע ולא לפגוע בלא מעורבים מה שמאוד לא פשוט בשטח צפוף כמו בג׳נין״.
בין הראשונים לצאת נגד אמירותיו הייתה כוכבת הרשת ליאל אלי. "אמיר חיימיייייי, אתה מוזמן ללכת לגור בג'נין אם אתה כל כך דואג להם ולשלומם", כתבה אלי בסטורי באינסטגרם. "ג'נין זה אשכרה מוקד טרור עם כל כך הרבה רוצחים בפנים. איזה מנותק ומסוכן זה מצד שחקן בישראל שמקבל במה מישראלים להגיד כזה דבר (ליאור רז אשכרה הבמאי של הסדרה שהוא משחק בה)".
האקסית והקולגה לא נשארה חייבת ותוך זמן קצר תקפה את דבריה של אלי ויצאה להגנת חורי. "מה זה מוזמן ללכת לגור בג'נין?! שולחת בן אדם לחיות בלי אזרחות ישראלית כשהמשפחה שלו כאן מלפני קום המדינה בגלל שהוא מגלה אמפתיה לבני העם שלו?", אמרה סער. "הכאב של התושבים בגדה המערבית לא בא על חשבון כאב של יהודים תושבי עוטף עזה. אפשר לחמול ולכאוב את הכאב של כולם ובמיוחד לא להתנשא על אדם שגם ככה מתנשאים עליו מתוקף היותו ערבי. הוא לא אזרח פחות ממך. ממש, ממש אהבתי אותך וממש ביאסת אותי". 
בהמשך, לאחר שספגה מתקפות וביקורות קשות על רקע החלטתה לצאת להגנתו של חורי, אלונה סער כתבה לכל המבקרים בסטורי כך: "יאללה לרדת מהעץ כל מי שהחליט שאני תומכת בארגוני טרור שישב בלול, תתביישו בעצמכם על ההאשמות שלכם נטו כי אני לא שולחת לעזה אנשים על ימין ועל שמאל. אתם לא אוהבים את המדינה יותר ממני ולא כואבים מוות של חיילים יותר ממני ולא סולדים ממחבלים יותר ממני ולא בטיח. סעו לשלוםםםםם".
מי שיצאה להגנתה של אלונה סער היא לא אחרת מאשר מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, שכתבה בסטורי שלה כך: "Leave Alona Alone! ממתי לא להיות גזעני ולגלות חמלה לכאב וסבל של אדם באשר הוא אדם הפך למעשה לא יהודי? התבלבלתם, היהדות מצווה לכבד את הגר, אל תנכסו את הדת כדי להצדיק את הבורות והאכזריות שלכם. בטח שלא להתנכל למי ששומר על הערכים האלו, תעזבו את אלונה סער בשקט, תתמקדו בדאגה ממעשיהם של אלו שמחריפים את הפילוג והמדון ומביאים עלינו אסון".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כל צבועי המדינה התאחדו
    מחמוד א זהאר 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים הבעיה אינה העיתון "אל ארד" ו\או השחקן המתועב חורי.בכל הקשור לחורי אין כל חדש ,זה משפחתי מאז ומתמיד.את העיתון אל ארד ושות בע"מ יש צורך לסגרו לאלתר לחלט את כל רכושו מיידית ולגרש את הנהלתו לגולאג ואתמול!! אבל,מהנמצא כנגד המדינה ועצם קיומה ברח' עזה בירושלים ,אין כל ספק כי עיתון שונא ישראל זה ימשיך לפעול בכל דרך כנגד עצם קיומה של המדינה בחסות ח"כ אדלשטין והליכוד!!
    סגור
  • 6.
    חורימואחונה סער
    קעטבי דליה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה צמד חמד..סתום וסתומה..לגי תגורי בג'נין ואני מקווה שרק אז תביני עם מי אנחנו מתמודדים..טיפשה עם מוח חלול..
    סגור
  • 5.
    מה הבין יוסף חדד שאלונה לא מצליחה להבין?
    סמיר 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על אמיר חורי אני לא מתפלא ולא מתייחס. יש בוגדים במדינה וכולם יודעים זאת גם אם מנסים לעצום עיניים כל אחד מסיבותיו וגם אם מדובר בשחקן מצליח. רוב ערביי ישראל לצערי מחכים ליום שנחלש כדי להרוג אותנו )לא יקרה - תפנימו(. בדרך מזנבים בנו קצת פיגועים והרבה תעמולה ארסית בין לאומית. אגב זה הדבר היחיד שהם טובים בו כי כולם יודעים שגם מלחמה הם לא יודעים לעשות )עובדה אנחנו עדיין כאן(. לצערי יוסף חדד בודד בדורו עושה מה שחכם לעשות ולוקח חלק בגורל העם היהודי שידוע כעם חכם ומצליח בכל תחום ושומר על ערכי שיוון ודמוקרטיה אף שמדובר בראש ובראשונה במדינה יהודית. על יוסף ילמדו גם בעוד 500 שנה שהיה פורץ דרך בדעותיו אך בודד במערכה על ההגיון.
    סגור
  • משיב 5
    מחמוד ע 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אתה באימרתך.אבל,אנו על סף פרשת דרכים ואמרו משנאינו בטהרן נכון:"מדינת היהודים בדרך לחיסול עצמי".עם ממשלה מעין זו השונאת את אזרחיה בכל דרך ובכל שעה.ממשלה שפקידיה מונעים כל התקשרות למשרדיה ו\או קבלת כל מענה ממשרדי הממשלה !ובאם כך מדוע שאזרחיה ישמרו על החוק ?מדוע שכוח קפלן לא ייצא לרחובות כנגד הרצון של ממשלה זו להביא את מנהיגה להרס הדמוקרטיה, הגעה לאנרכיה ושלילת כל זכות מהאזרח להגיב אי פעם.ממשלה העושה הכל כדי להדיר אזרחים מעבודתם ולהפיכתם לעבדים מזי רעב שלא ירימו ראש ויצייצו כנגד שלטון מושחת ותאב בצע ושררה זה!!!
    סגור
  • לא ברור מה קשור, ואיפה הרס הדמוקרטיה פה?
    סמיר 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש דמוקרטיה, עובדה שמפגינים בקפלן וכל עוד לא חוסמים כבישים (עד שהתפוטר הניצב שהצטרף למפגינים) - אין בעיה. במדינות ערב יכולים לחלום על דמוקרטיה כזו ואפילו בארה״ב יש פחות דמוקרטיה - בית משפט עליון שם החליט שאשה אינה יכולה להחליט על גובה ולבחור להפיל את עוברה. אז גם ארה״ב לא תלמד אותנו מה זה דמוקרטיה. אני חושב שתפירת תיקים לראש ממשלה כדי להפילו בדרכים לא דמוקרטיות (משפטיות) זה הרס הדמוקרטיה וטוב שמחוקקים רפורמה שמפחיתה מכוחה של הפקידות לקבוע מי יהיה השלטון ומי לא במקום העם. ככה צריכה להיות דמוקרטיה.
    סגור
  • 4.
    פלירט עם טרוריסטים
    צ׳רצ׳יל 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עיתונאי שכותב שג׳נין תחת מתקפה הוא במקרה הטוב סייען טרור ובפחות טוב גם אידיוט וגם שונא בני אדם באשר כולל אלה מג׳נין , האזרחים.
    סגור
  • 3.
    יוסף חדד האלוף עדיף ממאה אנרכיסטים (ל"ת)
    רק 14 השאר אלגזירה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    חרם על חורי וסער להעיף לגנין (ל"ת)
    רק 14 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    סער לא נפלה רחוק מהתפוח הקרוב שלה איכסס (ל"ת)
    רק 14 השאר אלגזירה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור