תקשורת ומדיה

יוסף חדאד זוכה לאהבה: "פעם שנאתי את כל הערבים"

פעיל ההסברה הישראלי-ערבי, יוסף חדאד, חשף את אחת מהודעות התמיכה להן זכה, ובה נכתב: "פעם שנאתי את כל הערבים וחשבתי שכולם מחבלים, בזכותך אני מבין שיש גם ערבים טובים. כל פעם אתה מרגש אותנו מחדש, שאלוהים ייתן לך כוח איש יקר"
תום נחום | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה הישראלי-ערבי שהפך לאחד הקולות הבולטים של ישראל בזירה הבין לאומית, זוכה לאהבה גדולה מצד ישראלים שמעריכים ומוקירים את פעילותו למען ישראל והחליט לחשוף את אחת מהודעות התמיכה להן זכה בעקבות פעילותו המבורכת.
בציוץ שהעלה חדאד הציג צילום של אחת מהודעות התמיכה להן זכה ובה כתוב: "יוסף תקשיב, אני יהודי דתי מסורתי, פעם שנאתי את כל הערבים וחשבתי שכולם מחבלים, היום בזכותך אני מבין שיש גם ערבים טובים ואתה הצלחת לשכנע אותי שטעיתי. מוריד בפניך את הכובע, כל פעם אתה מרגש אותנו מחדש. שאלוהים ייתן לך כוח איש יקר". חדאד כתב על כך: "הודעות כאלו שאני מקבל על בסיס יומי פשוט שוות הכל...".
 
עם זאת, יש גם מי שפחות אוהב את חדאד, זאת לאחר שבשבוע שעבר הפרופסור אמיר חצרוני השיק עימות תקשורתי חדש והפעם על הכוונת שלו - פעיל ההסברה יוסף חדאד. בחמישי הוא שיתף קליפ מתוך סדרת תכניות חדשה שלו "חצרוני אינטימי", שם בשיחה עם אורית פוקס הוא נזכר במקרה בו נסע לאיסלנד, במטרה להתראיין לתקשורת המקומית וגילה לתדהמתו כי במדינת הגייזרים יותר מעוניינים לראיין את פעיל ההסברה.
חדאד עצמו שיתף את הקליפ באינסטגרם שלו וכתב: "שמח להיות התסכול הכי גדול של חצרוני", מה שרק הדליק את הפרופסור. חצרוני שיתף את השיחה עם פוקס בטוויטר שלו וכתב: "יוסף (יוסוף?) חדאד הוא דוגמא מושלמת של אדם שנשך כלב. איפה תמצאו ערבי שמתנדב לגולני כדי לגרש את בני עמו מביתם ומגיע לאורגזמה כשמחרימים את רכושם? מטבע הדברים, אפילו באיסלנד הרחוקה התקשורת מגלה עניין בתופעה המשונה. אגב, אני עדיין מזמין אותו לעימות (שמעת יוסף חדאד?) הסרטון מתוך סדרת תוכניות חדשה שלי - 'חצרוני אינטימי'".
  
מאוחר יותר, חצרוני הוסיף אש למדורה וצייץ: "היוסוף חדאדים מתעקשים להתעסק באובססיביות בשאלה מתי נוסד העם הפלסתינאי. למה זה חשוב? לא ברור. נניח שהם צודקים; נניח שהעם הפלסתינאי הוא אכן המצאה מודרנית, ועד לא מזמן הפלסתינאים היו סתם ערבים - איך זה בדיוק מצדיק את הכיבוש והגירוש והנישול? האם ליהודים מותר לקחת בתים של ערבים, בגלל שהם לא פלסתינאים? על הדרך - היוסוף חדאדים גם מזלזלים במורשת הערבית המפוארת של פלסתין (כיפת הסלע יפה ומרשימה פי 100 מהפאקינג כותל) וסוגרים לא בצדק חשבון עם ירדן (שוכחים שהירדנים - בניגוד לישראל - נתנו אזרחות מלאה לפלסתינאים)".
 
הוא המשיך: "בשורה התחתונה - בין הירדן לים גרים 13 מיליון בני אדם. מתוכם - 7 מיליון יהודים עם כל הזכויות (פלוס יוסוף חדאד) ו-6 מיליון ערבים שמתחלקים שוב ל-4 מיליון שגרים בשטחים בלי שום זכויות ו-2 מיליון בקו הירוק עם טיפה זכויות. זה לא יכול להימשך! בתמונה - אני מחייך מפה לאוזן ליד שרידים מפוארים של בית פלסתינאי שנחרב בנאכבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה