תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני: "נראה אתכם אומרים מילה רעה על השיער שלי"

הפרופסור לקח הפסקה משני הנושאים המרכזיים שמעסיקים אותו השבוע: עמוד האונליפאנס שפתח והפרידה מבת זוגתו, על מנת לעקוץ את שמחה רוטמן על רקע הבדלי התסרוקות שלהם
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
קצת קשה לעקוב אחרי הפרופסור אמיר חצרוני לאחרונה. תוך שלושה שבועות בלבד - הוא הודיע על פרידה בינו לבין בת זוגתו, אחרי זה הוא הודיע כי השניים חזרו, בתחילת השבוע הזוג פתח עסק משותף, בדמות עמוד בפלטפורמת תוכן למבוגרים אונליפאנס ואתמול (חמישי) בבוקר - הוא הודיע כי הזוג שוב נפרד ואיתו גם נסגר העסק.
בערב, חצרוני לקחת הפסקה מענייני הזוגיות ואונילאפנס, על מנת לעקוץ את שמחה רוטמן על רקע הבדלי התסרוקות שלהם, אותם הוא קישר לקידום הרפורמה המשפטית על ידי יו"ר ועדת החוקה.
כך כתב חצרוני: "לוקחים הפוגה מהפוליטיקה ומה- OnlyFans. נראה אתכם אומרים מילה רעה על השיער שלי בלי לשקר. אתם קולטים שאני מבוגר ביותר מעשר שנים משמחה רוטמן? איפה השיער שלו ואיפה השיער שלי... מעניין אם הוא היה מתאמץ כל כך להפוך את ישראל מכמעט דיקטטורה בסגנון פולין לדיקטטורה על מלא בנוסח צפון קוריאה - אם היה לו שיער כמו שלי! (צולם לפני חמש דקות. סלפי - בלי פילטרים, בלי פוטושופ, בלי after effects, בלי כלום)".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חצרוני
    דניאל 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמא שלי אתה דפוק
    סגור