תקשורת ומדיה

יוסף חדאד זועם: "בלה חדיד צבועה, שקרנית ותומכת טרור"

הפעיל החברתי הערבי-ישראלי, יוסף חדאד, הגיב לרציחתן של שתי הישראליות בפיגוע בבקעת הירדן: "במקום לחגוג את החגים הדם פה נשפך, זה הזמן להכניע את הטרור ביד קשה"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
על רקע הפיגוע הרצחני בבקעת הירדן שגבה את חייהן של שתי נרצחות ישראליות, הפעיל החברתי הערבי ישראלי, יוסף חדאד, הגיב לאירוע הקשה ותוצאתו הטראגית בסדרת ציוצים שמתייחסת לאותו פיגוע ולמתיחות הביטחונית בימים האחרונים, ושיאה, כאמור, ברציחתן של שתי הצעירות הישראליות ופציעתה של ישראלית נוספת במסגרת האירוע הקשה. 
בדבריו, כתב חדאד כך: "פיגוע רצחני ואכזרי בבקעה כשרכב עם מחבלים פותח בירי על רכב ישראלי בו נסעו 3 צעירות, 2 מהן נרצחו במקום והשלישית במצב אנוש. ככל הנראה המחבלים גם ביצעו וידוא הריגה! הטרור הפלסטיני בכל דרך פוגע בנו, ובמקום לחגוג את החגים הדם פה נשפך... חייבים להשיב את הביטחון וההרתעה בכל מחיר, לאף אחד בעולם אין זכות בכלל להגיד לנו מילה - זה הזמן להכניע את הטרור ביד קשה!".

"בכל מדינה מתוקנת בעולם שבה היו מחבלים יורים בנשים צעירות לאור יום ומוודאים הריגה - היו עוצרים הכל ורומסים בכל דרך את כל הטרוריסטים באזור אלו ששלחו את המחבלים ואלו שחוגגים את זה... הגיע הזמן שנפעל בהתאם! בלה חדיד כבר העלתה סטורי שמספר על נשים צעירות שנרצחו על ידי מחבלים פלסטינים?! רק מוכיחה כמה היא צבועה שקרנית שטופת שנאה חולנית ותומכת טרור!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה