תקשורת ומדיה

יומיים אחרי הפרידה: אליקו ובת זוגו הצעירה ממנו ב-25 שנה חזרו

יומיים בלבד אחרי שנפרדו, אליקו, שדרן הרדיו מלב המדינה, ובת זוגו לירז, הצעירה ממנו ב-25 שנה, עשו פניית פארסה וחזרו לזוגיות
מערכת ice | 
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
אליקו (אלי כהן), שדרן הרדיו המפורסם מרדיו לב המדינה, התגרש לפני כשלוש שנים וחצי מאשתו ואם שני ילדיו, ולפני כחצי שנה, נודע כי שדר הרדיו המצליח התחיל זוגיות חדשה עם בחורה שצעירה ממנו בהרבה, אחרי שהחלו לצאת שלושה חודשים לפני הידיעות על כך. אז כמה הרבה הוא הפער בין השניים? ובכן, לא פחות מ-25 שנה מפרידות ביניהם. פער הגילים גרר לא מעט תגובות קשות וביקורות נגד אליקו.
בל הקשר בין השניים החזיק כשתעה חודשים בלבד, עד שהשבוע השניים החליטו להפריד כוחות. כזכור, אליקו בן ה-46 החל בזוגיות כאמור לפני כ-9 חודשים עם לירז, צעירה בת 20, שעובדת בהיי טק.
אבל נדמה שהסיפור הזה מקבל תפנית דרמטית, זאת לאחר שהשניים עשו פניית פרסה ויומיים בלבד אחרי הידיעה על כך שנפרדו, הזמר חשף עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כי השניים עשו קאמבק.
בפוסט שהעלה אליקו הוא כתב: "יום הולדת עם האהבה שלי לירז. השנה קיבלתי את המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל. אהבה מיוחדת ונדירה. אין כמו לחגוג איתך והלוואי שנחגוג תמיד באהבה אין סופית כי כזו היא האהבה שלנו. אוהב אותך ומאוהב בך לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה