תקשורת ומדיה

תוכנית הרדיו האהובה מתחדשת: זה התכנון להמשך של התחנה

אחרי ארבע שנים משותפות, תוכנית הבוקר של גלית חוגי וגורי אלפי מתרחבת: בימים האחרונים הושקה התוכנית בשעתה החדשה - 7:00-9:30 ב-102 רדיו תל־אביב. התוכנית המחודשת מציגה את המציאות היומיומית בצורה מצחיקה, אינטליגנטית ושנונה
מערכת ice |  2
גלית חוגי וגורי אלפי (צילום לירון ויסמן)
שינויים ב-102 רדיו תל־אביב: בימים אלו, מושקת תוכניתם המחודשת של גורי אלפי וגלית חוגי במתכונת חדשה - שעתיים וחצי בכל בוקר, החל מ-7:00 ועד 9:30; במסגרתה השניים יציגו את כל מה שקורה בצורה אינטליגנטית, אמיתית ולא מתאמצת. השיח בתוכנית מלא הומור בכל הנוגע לחדשות היום, עולם התרבות והבידור - וגם בכלל על החיים, על חיי משפחה וגידול ילדים. 
כזכור, חוגי ואלפי מגישים יחד את התוכנית כבר משנת 2019, ובין אלפי שעות השידור ניתן למצוא קטעים מצחיקים עד דמעות, מרגשים וכואבים, שמחים ועצובים.
חוגי היא יוצרת, תסריטאית ('האחיות המוצלחות שלי', 'מי שמע על חווה ונאווה') ושדרנית רדיו. אלפי הוא שחקן, סטנדאפיסט, במאי, מנחה ומדבב. שניהם מסומנים כשניים מהכוחות החזקים והחשובים בעולם התרבות כבר מעל לשני עשורים, וניתן לשמוע זאת בכל תוכנית בוקר מחדש.
אלפי: "אני כל כך אוהב רדיו. קשה לנצח את החוויה הסימולטאנית הזאת, להיות שם בדיוק ברגע שהכול מתרחש. יש בזה קסם והתרגשות ואמת ואנרגיה... אגב, אלה גם כל התכונות שאני אוהב בגלית. אולי מינוס האנרגיה".
חוגי: "משמח מאד שהתוכנית שלנו מתרחבת, ותודה על ההזדמנות לפתוח את היום עם אדם שב-7:10 בבוקר יכול לאכול טבית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה שלמה ולא כתוב באיזו תחנת רדיו התוכנית שלהם (ל"ת)
    קורא 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תסתכל\י בתגיות, כתוב 102FM. אפשר גם למצוא בגוגל. (ל"ת)
    א. 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור