תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 חושף: "זוכר שלא זזתי, כמו גופה"

אורי איזק מספר על עצמו הכל: "אני אומר מה הבעיה שאהיה גם בעד התנחלויות ביהודה ושומרון ובמקביל אתנגד לרפורמה. חשוב לי שיהיה רוב יהודי במדינת ישראל ויכול להיות שחשוב לי גם לשמור על זכויות האדם של אנשים מסוימים שהם לא יהודים"
מערכת ice |  1
אורי איזק (צילום ויקיפדיה)
את אורי איזק אתם כנראה מזהים ככתב חדשות 12, אבל לא כל כך יודעים מי הוא. אין לכם יותר מדי מושג מה ההשקפה הפוליטית שלו, מאיפה הוא מגיע, אבל אתם כן אולי נחשפתם לחיי הזוגיות של הכתב בן ה-35 ולרכילויות סביבו. בראיון ל'אנשים' הוא סיפר את כל שכנראה לא ידעתם עליו.
הוא סיפר: "כן זה מביך אותי, פחות גדלתי בעולם כזה. ההורים גאים במה שאני עושה אבל העיסוק בנו העיתונאים שהוא לאו דווקא רק במקצועיות שלנו לא תמיד נוח להם, וגם לי. הייתי חודשיים באוקראינה, ברעידת האדמה בטורקיה, בכל פיגוע בחצי השנה האחרונה ביהודה ושומרון ומה אומרים בסוף? אז מה, מה זה שווה, אני לא רוצה את כל זה".

על הקריירה סיפר: "השידור הראשון? אני זוכר שלא זזתי. הייתי בלי הבעות פנים, כמו גופה. זו טבילת אש שצריך לעשות. פעם הייתי צריך לדווח על חוג תנ"ך שאירח הנשיא ריבלין לזכרו של סופר ופתאום אני בבלק-אאוט מוחלט. אני לא מתחבר לז'אנר של מגישי חדשות מעונבים ורצינים עם רי"ש מתגלגלת. אם אעשה איזו פדיחה, אז אעשה. אני לא רובוט שיכול לדבר בביטחון על כל נושא ובכל שעה ביום. לא אכפת לי לעשות פדיחות ולטעות, לא אכפת לי שיצחקו עליי".
איך הגיבו ההורים לעיסוק שבחר כעיתונאי? "הם מאוד אוהבים ומעריכים אותי על מה שאני עושה והחיים שאני מנהל. אולי זה רק בראש שלי אבל אני חושב שתמיד יש אצלם איזה מחשבה בדמות 'הוא סבבה והכל אבל'. הוא סבבה והכל אבל הוא לא דתי. כן זה מאכזב. בראש שלי, וזה מאכזב אותי שזה מאכזב אותם, שוב בראש שלי".
על הדעות שלו: "אני אומר מה הבעיה שאהיה גם בעד התנחלויות ביהודה ושומרון ובמקביל אתנגד לרפורמה. חשוב לי שיהיה רוב יהודי במדינת ישראל ויכול להיות שחשוב לי גם לשמור על זכויות האדם של אנשים מסוימים שהם לא יהודים. יש מורכבות והשיח הציבורי הפך לשטוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורי איזק הוא נודניק טרחן רכלן זקן למרות שהוא בן 20. (ל"ת)
    הילה נתן 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור