תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג בדרך לפוליטיקה? "אקח את תיק הביטחון"

מנחת הטלוויזיה הציעה פתרון ציני לכאוס המתפשט והכריזה בפני עשרות אלפי עוקביה ברשת כי שורש הבעיה היא במנהיגות הגברית: "רוב מלחמות העולם ייעלמו כשהם לא יצטרכו להוכיח לכולם שיש להם יותר גדול"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
כשהרחובות בוערים והרוחות סוערות, פאולה רוזנברג ממשיכה להיות קול בולט במחאה ומקפידה להמשיך ולעדכן את עשרות אלפי עוקביה ברשתות החברתיות בדעותיה שכמו תמיד הרבה פעמים מעוררות דיונים טעונים וסוערים.
"אם לא תהיה ברירה ותלחצו עלי, אני איעתר לבקשה ואקח על עצמי את תיק הביטחון", פתחה רוזנברג את אחד הפוסטים שהעלתה היום לאינסטגרם שלה בו חלקה עם 79.2 אלף עוקביה בציניות כי מצאה את הפתרון לאיום האיראני.
"תכנית העבודה כבר מוכנה: קורס דימוי גוף חיובי לכל אויבנו באשר הם", כתבה כשהיא מלווה את הפוסט בתמונת השער המפורסמת שלה למגזין גלריה (שכזכור עוררה סערה בפני עצמה כשהתפרסמה) כשאת ראשה מחליף זה של האייתוללה חומייני (מי שהיה מנהיגה הפוליטי של המהפכה האסלאמית באיראן ב-1979).
"המחקרים כבר מוכיחים", כתבה. "אהבה וקבלה עצמית מונעת שנאת האחר ותחושת ערך עצמי נמוך שמתורגמת לאגרסיביות.
אני מחכה לציטוט מפיו של עלי ח'אמנאי, המנהיג העליון: "כולנו ראויים, אנחנו שווים הרבה יותר מאשר רק הגוף שלנו או הפצצות שלנו". בום!
*מוכנה ברצינות לשקול את תפקיד השרה לביטחון עצמי", המשיכה בטון הציני של דבריה, "כי אם הגברים שמנהיגים אותנו יהיו פחות שבויים באגו השברירי שלהם ויעדיפו ביטחון אמיתי בעצמם רוב המשברים ייפתרו", כתבה. "רוב מלחמות העולם ייעלמו כשהם לא יצטרכו להוכיח לכולם שיש להם יותר גדול", סיכמה והוסיפה באנגלית את ההאשטג #רסקו את הפטריארכיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה רוזנברג
    יצחק רבין 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מי היא לא התפמפמה בת"א ? רק נבך כמו ליאו יכל התחתן איתה. אנרכיסטית המאמינה באורגיות.
    סגור
  • 1.
    מפגרת (ל"ת)
    ברוך 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור