תקשורת ומדיה

זוכת האח הגדול בחשיפה קשה: "לא נתפס, אלוהים ישמור"

אחרי הפיגועים הקשים בירושלים, כוכבי האח הגדול מיהרו להגיב, כאשר תקווה גדעון, שזכתה בעבר בתוכנית, כתבה: "ערב שבת, אנשים הולכים לבית כנסת לקבל את השבת ולא חוזרים הביתה". בר כהן הוסיפה: "שמישהו לעזאזל יתעורר. השם יקום דמם"
מערכת ice | 
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
בסוף השבוע האחרון מדינת ישראל הוכתה בתדהמה אחרי הפיגוע המזעזע מחוץ לבית הכנסת בשכונת נווה יעקב שבירושלים, בו נרצחו 7 יהודים ו-3 נוספים נפצעו. אתמול (שבת) אירוע פיגוע נוסף בירושלים בו נורו אב ובנו על ידי מחבל בן 13 בלבד, כאשר הבן, קצין בצה"ל, הצליח לנטרל אותו ומנע פיגוע קטלני עוד יותר, כאשר הוא עצמו נפצע, כמו גם אביו, כאשר השניים מטופלים בבית החולים.
בעקבות הפיגועים המזעזעים, סלבס רבים ממגוון רחב של תחומי עשייה, הביעו את מחאתם ברשתות החברתיות נגד האירועים הביטחוניים החמורים, כשחלקם אף קראו לפעול ביד קשה צבאית נגד הטרור ולבצע באופן מידי פעולת תגמול.
גם כוכבי האח הגדול, הזוכה לשעבר, תקווה גדעון ובר כהן הגיבו עם סטורים שהעלו לחשבונות האינטסגרם שלהן. גדעון כתבה: "ערב שבת, אנשים הולכים לבית כנסת לקבל את השבת ולא חוזרים הביתה. לא נתפס, אלוהים ישמור!".
בר כהן כתבה: "יצאנו מסבתא, אמרתי לאליאב 'איזו מיוחדת ירושלים בשבת? איזה שקט?', ואז קיבלנו הודעות על פיגוע, רצח בעיר. ימין ושמאל, כל השטויות האלה, ברגעים האלה אני תוהה: זה בכלל משנה? שמישהו לעזאזל יתעורר. השם יקום דמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה