תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתפוצצת: "תגידו אתם השתגעתם?"

בטורה במאקו נכנסה המגישה בממשלה: "שכחתם שיש פה מדינה? איך כל ההבטחות של נבחרי הציבור לפני הבחירות הפכו לאיומים נגד הקהילה: לא להכניס הומואים לבתי מלון, לקבוע לרופאים את מי לקבל ואת מי לא?"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בטורה השבוע ל'מאקו', אופירה אסייג פתחה במילים 'מישהו שכח שיש פה מדינה', כאשר היא טוענת כי מישהו החליט לשבור את הכלים. מישהו החליט לא להחליט והתוצאות בהחלט בכיוון הלא נכון.
אסייג כתבה: "אישה בשנות החמישים לערך שאלה אותי בקול מודאג: "תגידי אופירה, מה נעשה? לאן נלך? כאן נולדתי ואני לא יודעת אם אני רוצה שהילדים שלי יספגו את העתיד הצפוי לנו. לעזוב את הארץ? לצאת להפגין? לסתום את הפה? תעזרי לי, תגידי לי מה את עושה ואני אעשה גם". האמת? המילים שלה נכנסו לי עמוק בבטן כמו אגרוף חזק, אז חיבקתי אותה ואמרתי לה שהכל פתיר ושום דבר הוא לא סוף העולם".  
עוד כתבה: "שכחתם שיש פה מדינה? איך כל ההבטחות של נבחרי הציבור לפני הבחירות הפכו לאיומים נגד הקהילה: לא להכניס הומואים לבתי מלון, לקבוע לרופאים את מי לקבל ואת מי לא? להפסיק את עבודות הרכבת בשבת ולהפסיד מאות מילונים כי לא מתאים לציונות הדתית, לקבוע מי יהיה שופט ומי לא! תגידו אתם השתגעתם?".
יחד עם זאת, הבהירה כי היא בעד לתת לממשלה החדשה 'צ'אנס ענק',  אך בטור היא מבקשת שמישהו ייקח פיקוד ו'ייתן לנו לחיות, כי מלחמת האחים כל כך קרובה'. לסיום עקצה: "ותגיד, איתמר בן גביר, לא הבטחת משילות? לא הבטחת סדר? שים לב מה קורה ברחובות! בטקסס יותר רגוע. אז אנא תתעורר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכי ללמוד לפני שאת מדברת, את לא מבינה כלום (ל"ת)
    א 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כמו שכולם אומרים אופירע
    ברקו 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אופירה תשחררי , נמאס ממל, אין לך מושג בכלום, טיפשה כמו שילוב של נעל ופקק שעם. עדיף ממשלה בשליטת מועצת השורה?
    סגור