תקשורת ומדיה

כוכב האינסטגרם החרדי חוזר לנשום בכוחות עצמו לאחר שנפל מהמרפסת

לאחר שנפל ממרפסת ביתו, מייסד עמוד האינסטגרם הפופולרי "הרבנית של האינסטגרם" יוני קדם, התעורר ואף לא נעזר יותר במכונת ההנשמה

מערכת ice | 
שיבא תל השומר (צילום פלאש 90)
ביום ראשון השבוע דווח כי מייסד עמוד האינסטגרם הפופולרי בקהילה החרדית, "הרבנית של האינסטגרם", נמצא באשפוז לאחר שנפל ממרפסת ביתו בבני ברק. לאור התאונה הקשה דווח כי הוא מורדם ומונשם ומשפחתו ביקשה מהציבור לקרוא פרקי תהילים לרפואתו והחלמתו.
כעת, ימים ספורים לאחר מכן, מדווח כי קדם התעורר, התייצב ואף אינו זקוק לסיוע של מכונת הנשמה. הידיעה מגיע לאור סטורי חדש שקדם העלה לעמוד האינסטגרם שלו, בו כלל גם את תמונתו. קדם הודה לכל אלו שהתפללו עבורו והבטיח לחזור לפעילות סדירה בקרוב. כמו כן, על אף היעדרותו נדמה כי פעילות העמוד התנהלה כרגיל, כנראה בעזרת צוותו. 
אתר 'מאקו' ניהל שיחה עם אמו מבית החולים ושם מסרה כי הוא עדיין נמצא בטיפול נמרץ אך התקווה היא שבקרוב יועבר למחלקה אחרת לתחילת שיקום. כמו כן, הוסיפה שקדם התעורר ביום בו הודלק הנר השלישי של חנוכה, אשר סגולתו היא בריאות. לכך הוסיפה שמאז שהתעורר מיטתו בבית החולים הפכה להיות מוקד עליה לרגל עבור קרוביו.
כאמור, המקרה התרחש בצאת שבת האחרון, בו ככל הנראה קדם ננעל בביתו. לאור זאת הוא ניסה לצאת דרך המרפסת ולאחר שטיפס על מנועי המזגן מחוץ לחלון הוא החליק ונפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה