תקשורת ומדיה

יומיים בלבד לקחו לפודקאסט הזה לכבוש את ההאזנות בישראל

מעל כל הפודקאסטים ברשימה, הבלוגר אבו עלי אקספרס הצליח למשוך את המאזינים לפרק פתיחה מפתיע
מערכת ice |  1
הסכם הגז עם לבנון-אילוסטרציה (צילום יחצ, pixabay)
ישנן אושיות רשת בעלות עוקבים רבים, אך קשה לאמוד את רמת ההשפעה האמיתית שלהן עד שהן נוקטות במהלך מחוץ לרשתות החברתיות. לדוגמא, לא כל צייצן קומי מסוגל למלא אולם להופעת סטנדאפ.
את השפעתו המכריעה של הבלוגר "אבו עלי" נוכחנו לדעת השבוע, כאשר השיק כוכב הטלגרם לראשונה את הפודקאסט שלו - "אבו עלי אקספרס". אושיית הרשת שמסקר את העולם הערבי הפך בשנים האחרונות לתופעה ברשת הטלגרם וצבר כבר יותר מ-120 אלף עוקבים, ובכל זאת, ההצלחה של הפרק היחיד שהעלה עד כה בפודקאסט - מפתיעה.

ביום שני השבוע בשעות הבוקר השיק אבו עלי את הפרק הראשון בפודקאסט, שעוסק בהסכם הגבול הימי שנחתם לאחרונה בין ישראל ולבנון. יום אחרי כבר הגיע לפסגת הפודקאסטים המואזנים בספוטיפיי וגם באפל מיוזיק. ואם היה נדמה שזה פיק של התחלה, גם בשאר הימים כולל היום הפודקאסט תופס את המקום הראשון בפלטפורמות, מעל פודקאסטים פופולריים כמו "אחד ביום" של חדשות 12, ופודקאסט הספורט "הפודיום".
את הפרק היחיד שעלה עד כה מקריינת אישה, שככל הנראה שכר הבלוגר כדי להישאר עלום, כמו שנהג עד כה. כעת נשאר לראות אם גם בשאר הפרקים יצליח לשמור אבו עלי על כמות מאזינים מרשימה כמו בפרק הפתיחה, והאם הבחירה להישאר מאחורי הקלעים תוכיח את עצמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .
    אני 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשבתם על האופציה שזו פשוט אישה ???? מאיפה בגלל המידע שאבו עלי זה דווקא גבר?
    סגור