תקשורת ומדיה

ינון מגל תחת מתקפה חריפה: "אתה גזען, השיח שלך מגעיל"

?ח"כ יוליה מלינובסקי וינון מגל נקלעו לעימות ראש בראש על שינוי סעיף הנכד  וזו תקפה: "מה יש לך נגדנו? חיילים לא צריכים לסכן את חייהם בשבילך כי אתה שונא אותם, התפיסות ההזויות שלך לא מוסיפות לך כבוד בעיניי, זו פשוט גזענות"
מערכת ice |  3
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי יצאה בביקורת חריפה בטוויטר שלה על המהלך המתוכנן העתידי של הממשלה המתגבשת לשנות את סעיף הנכד בחוק השבות. בראיון הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM הגיבה מלינובסקי לדברים, ואף התעמתה עם מגל על רקע הדרישה לערוך רפורמה בחוק.
הח"כית אמרה: "עזמי בשארה עוד ב־2006 החל לקדם רעיון לפיו צריך לבטל או לשנות את חוק השבות, והוא עשה זאת מטעמיו. לכולנו ברור מי זה, הוא לא ציוני בלשון המעטה, ביבי, סמוטריץ' וכל החבורה שנוגעת לאבן היסוד של מדינת ישראל ממטרות אחרות, התוצאה תהיה אותה תוצאה. ערבים לא יכולים לעלות וחוק השבות הוא לא חוק שוויוני, אבל כולנו מקבלים את זה כי אנחנו ציונים. מי שרוצה לרוקן מתוכן את חוק השבות הוא פוסט ציוני". 

ינון מגל השיב בעוצמה "זה לא מעניין אותי בעניין הזה מה שאת חושבת, עם כל הכבוד לך, לי יש הלכה, אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים וזה לא מעניין אותי. אני רוצה פה יהודים. את לא יכולה לבוא ולומר שזה לא מעניין אותך, אנחנו מדינה יהודית. לא יעזור לכם. אתם אנשים הזויים. שהילדים שלך יתחתנו עם גויים. את מתבוללת ואנחנו לא רוצים להתבולל. לא ניתן לכם לגרום להתבוללות של עם ישראל". 
מלינובסקי ענתה: "מה נדבקת לבריה"מ לשעבר? מה יש לך נגדנו? אתה גזען ששונא את יוצאי בריה"מ. מי שייסד את מדינת ישראל היו יוצאי בריה"מ לשעבר, לא נעזוב, נהיה פה וזו גם המדינה שלי בדיוק כמו שזו המדינה שלך, תפסיקו לפלג את העם ליוצאי בריה"מ ולכל השאר. התפיסות ההזויות שלך לא מוסיפות לך כבוד בעיניי, זו פשוט גזענות".
עוד טענה: "השיח שלך מגעיל, אתה גזען עד שקשה לקבל את זה. אם זה השיח, נפתח פה תיבת פנדורה, ואולי נגלה שאתה לא יהודי במאה אחוד כמו שאתה חושב. זו אובססיה שלך לחפש מי יהודי בציציות. החיילים לא צריכים לסכן את חייהם בשבילך כי אתה לא שווה את זה, אתה שונא אותם ואתה לא מכבד אותם, הם בשבילך סוג ב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש גברים שמתחסדים ככיסוי על חטאיי עבר ? (ל"ת)
    Anj 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ינון מדבר כאחרון המרוקאים (ל"ת)
    כלי ריק חסר כל תוכן 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מה לעשות הקנאה והשנאה מדברברות
    אלי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך בשלך אתה עושה את זה טוב, רק האמת כואבת, תשאל אותה איפה הם כל הרוסים שעשו " אלאק עלייה" קבלו סל קליטה שמן והיום הם נגד המדינה בושה וחרפה...
    סגור