תקשורת ומדיה

נועה קירל מגיבה לסערת קניה ווסט: "אמר שאני משוגעת"

נועה קירל עלתה לראיון אצל ניב רסקין ב'חדשות הבוקר' בקשת 12 והתייחסה לתלבושת המחאתית בטקס פרסי MTV נגד התבטאויותיו האנטישמיות של קניה ווסט: "להעביר מסר נגד אנטישמיות על אדמת גרמניה זה מטורף ואני שמחה על זה מאוד"
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום מערכת ice-דינה דדשב)
אחרי שהתלבושת המחאתית שבחרה ללבוש נגד התבטאויותיו האנטישמיות של קניה ווסט בטקס פרסי MTV באירופה שברה את הרשת גם בארץ וגם בחו"ל, נועה קירל מגיבה לסערה הגדולה שיצרה בראיון ראשון לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' בקשת 12, ועל הדרך, גם זוכה ללא מעט מחמאות על האומץ הגדול בהחלטה הנועזת לצאת בפומבי נגד קניה ווסט.
ניב רסקין פתח את הראיון במחמאה מיוחדת לנועה קירל והתייחס לייצוג המיוחד שהיא מספקת לישראל גם מעבר לים: "אני תמיד גאה בך, אבל הפעם אין לי מילים, שיחקת אותה עם האאוטפיט הזה, כל העולם מדבר על זה".

נועה קירל התייחסה לסערה שיצרה ואמרה: "כשהודיעו לי שאני נוסעת לייצג את ישראל וזכיתי בפרס הכל היה נורא מהיר והיה לי שבוע להתארגן על הכל. דיברתי עם הסטייליסט שלי איתי בצלאלי ואמרתי לו שאני רוצה משהו שיעביר מסר ואמרתי לו שאני רוצה שהתמונה של קניה ווסט תהיה על הבגדים עם שרשראות חי ומגן דוד, רציתי משהו שיהיה וואו והוא אמר לי שאני משוגעת. תוך שעה הייתה סקיצה של המעצבת הילה אלרואי ואמרתי 'אמאלה ואבאלה', זה היה מטורף. המסר עבר, זה היה מטורף והמסר עבר".
"להעביר מסר נגד אנטישמיות על אדמת גרמניה זה מטורף ואני שמחה על זה מאוד. לא היה בי פחד, כל מי ששמע על זה אמר שאני משוגעת, אבל לא היה אכפת לי. היה חשש ממש קטן לפני הירידה לשטיח האדום, אין מה לעשות, יש עדיין אנטישמיות בעולם, היה חשש קטן אבל אני חיה מהרגעים האלה. העברתי מסר מאוד חזק אז זה היה מאוד משמעותי. התגובות מטורפות, אנשים שלא מכירים אותי ממש צרחו כשהם ראו את הבגד, פגשתי גם את טיילור סוויפט, אז היה לי חשוב גם להראות לה את הבגד והיא אהבה. זו קצת חוצפה ישראלית, היא ישבה שם ובאתי והצגתי את עצמי ודיברנו קצת". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף סלבית ציונית גאה!! את גאווה למדינה
    חיים 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה רבה לך נועה קירל. ריגשת אותנו מאוד. כל המשפחה שלנו התרגשה
    סגור
  • 1.
    מי בכלל מכיר אותה?
    טראמפ המלך 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קניה בכלל לא יודע על המחאה שלה ואפילו לא יודע מי היא. זמרת אלמונית עם קול של עורב ונראית כמו גורילה. בארץ זה יכול לעבוד עם יחסי ציבור טובים על ילדים בני 12. בעולם זה לא עובד. קניה ימשיך לשגשג והיא תמשיך להתרוצץ בביצה הישראלית
    סגור