תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי נגד המחנה הממלכתי: מאיים לתבוע במיליון שקל

"יש לכם 24 שעות למחוק את שמי", זה המסר ששלח איש התקשורת יבגני זרובינסקי למחנה הממלכתי במכתב ההתראה לפני תביעה שהגיש נגד המפלגה לאחר שאלה השתמשו בתמונתו בקמפיין שלהם
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי
יבגני זרובינסקי פרסם הערב (חמישי) מכתב לפני תביעה אותו הוא מתכנן להגיש נגד מפלגת המחנה הממלכתי, לאחר שזו הציגה אותו כתומך המפלגה בפוסט שהעלתה בחשבון הרשמי של המפלגה. "יש לכם 24 שעות למחוק את שמי ותמונתי - או שתשלמו מיליון שקל" צייץ זרובינסקי בחשבון הטוויטר שלו.
בסרטון המדובר מופיע זרובינסקי לצד סמיון גרפמן עם הכיתוב: "סמיון או יבגני", כשבהמשך מופיעים בנימין נתניהו ובני גנץ עם הכיתוב "זה גנץ עכשיו או שביבי חוזר" על זה המשקל. עוד צויין במכתב התביעה של זרובינסקי "בחרתם לעשות שימוש מסחרי-פוליטי בדמות מרשינו ובשמו הטוב על מנת לקדם את קמפיין מפלגתכם ברשתות החברתיות, לשייכו ולתייגו פוליטית – דבר הפוגע בזכויותיו המעוגנות בחוקי יסוד של מדינתנו".
 
נראה שהאיום של זרובינסקי עשה את העבודה, שכן מייד לאחר הציוץ הסירה המפלגה את התמונה ואף פרסמה התנצלות: "במסגרת הפרסומים שפורסמו מטעמינו התפרסם סרטון בו נעשה שימוש בדמותם של מר סמיון גרפמן ומר יבגני זרובינסקי. ברצוננו להבהיר כי השניים לא נתנו הסכמתם לשימוש בדמותם לצורכי הסרטון ואנו מצרים על השימוש שנעשה". נכון לרגעים אלה לא ברור האם זרובינסקי מתכנן לחזור בו מכוונתו לתבוע את המחנה הממלכתי והאם התנצלותם התקבלה על ידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה