תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי זועם: "האנשים האלה יגמרו אותנו מבפנים"

יבגני זרובינסקי, העלה סטורי כואב לאינסטגרם בו הוא משתף ציוצים של ישראלים ש"מנסים להנמיך" מהפיגוע המזעזע שאירע בחולון, בו נרצחה שולמית רחל עובדיה: "מעניין ש"המעורר בנפשו" הזה לא רצח מישהי בכפר שלו אלא הגיע עד חולון בשביל זה. האנשים האלה יגמרו אותנו מבפנים"
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי, אושיית הרשת, העלה היום (חמישי) סטורי כואב בעקבות פיגוע הרצח המזעזע השבוע בחולון, בו נרצחה  שולמית רחל עובדיה ז"ל על ידי מוסא סרסור שמאוחר יותר התאבד וגופתו נמצאה ברחוב דיזנגוף שבתל אביב.
זרובינסקי העלה לסטורי ציוץ של אחת הצייצניות בטוויטר, שגית יהושוע, קרימינולוגית שמתמחה בפרופילים פסיכולוגים של טרוריסטים, שרשמה: "לא כל ערבי שרוצח יהודי הוא טרוריסט שעושה זאת ממניע לאומני, בכל שנות עבודתי עם טרוריסטים לא נתקלתי באף מקרה של טרוריסט שתלה את עצמו, הבחור יכול להיות מעורר בנפשו, או פשוט עבריין".
בנוסף לכך, זרובינסקי גם שיתף ציוץ של העיתונאי בועז כהן, שכתב: "מהרגע הראשון לא הבנתי איך מיד קבעו שמדובר ב"פיגוע". ואם הוא אכן התכוון להיות שהיד למה לא ביצע פיגוע התאבדות רב נפגעים, אלא סתם רצח זקנה בת 85 ואז התאבד. יותר מדי שאלות פתוחות".
 
זרובינסקי כתב על כך: "בת 84 שלא עשתה כלום לבן העוולה שרצח אותה, נרצחה באמצע הרחוב, ושוב יהודים אחרים מנסים לחפש תירוצים ו"להנמיך" מהאירוע. מעניין ש"המעורר בנפשו" הזה לא רצח מישהי בכפר שלו אלא הגיע עד חולון בשביל זה. האנשים האלה יגמרו אותנו מבפנים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה