תקשורת ומדיה

כוחות צה"ל הרסו את בית המחבל מהפיגוע בדיזינגוף

כחמישה חודשים לאחר הפיגוע הקטלני בלב תל אביב שהביא למותם של שלושה ישראלים, כוחות צה"ל הגיעו אל ביתו של המחבל והרסו אותו, במהלך מבצע ההריסה נפתחה אש אל עבר הלוחמים שהגיבו בירי

מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
דובר צה"ל פרסם כי כוחות צה"ל הרסו הלילה (בין שני לשלישי) את ביתו של ראאד חאזם, המחבל שביצע את פיגוע הירי בבר האילקה ברחוב דיזינגוף בתל אביב לפני כ-5 חודשים. לפי פרסומים פלסטינים, במהלך מבצע ההריסה נפתחו חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל למחבלים פלסטיניים, כמו כן דווח כי במהלך הירי נהרג אחד החמושים על ידי כוחות צה"ל.
   
כזכור הפיגוע בדיזינגוף  התרחש בשעות הערב באזור רחוב דיזנגוף שבתל אביב-יפו. המחבל ירה באקדח מטווח קרוב לעבר קבוצת מבלים בפאב "אילקה בר" שברחוב דיזנגוף 148. מהירי נרצחו איתם מגיני ותומר מורד, חברי ילדות בני 27 מכפר סבא, ברק לופן בן 35, אב לשלושה מגבעת שמואל, מבכירי חותרי הקיאקים בישראל, נפצע אנושות ומת מפצעיו יממה לאחר הפיגוע, ונפצעו 6 נוספים.
 
המחבל היה רעד פתחי חאזם, שוהה בלתי חוקי פלסטיני בן 28, תושב מחנה הפליטים ג'נין, בן למשפחה המזוהה עם הפת"ח. לאחר הירי, המחבל פתח במנוסה. בתום מרדף שנמשך שעות אחדות, הכוחות איתרו את המחבל סמוך לכיכר השעון ביפו והרגו אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה