תקשורת ומדיה
קבוצת שגריר שירותי רכב מדווחת על זינוק של 53.6% בהכנסות לרבעון
קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022
ההכנסות ברבעון השני של 2022 הסתכמו בכ-73.4 מיליון ש''ח, גידול של 53.6% בהשוואה להכנסות של כ-47.8 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות במחצית הראשונה של 2022 הסתכמו בכ-144.7 מיליון ש''ח, זינוק של 58.9% בהשוואה להכנסות של 91.1 מיליון ש''ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מגידול בפעילות החברה הן במגזר מכירת שירותים ומוצרים בענף התחבורה והן במגזר התאמות ותיקונים למרכב הרכב, וכן מאיחוד חברת א.צ.מ הפועלת בתחום אבזור הרכב למוגבלים בניידות.
הרווח הגולמי ברבעון השני של 2022 הסתכם בכ-13.1 מיליון ש''ח, (17.9% מההכנסות) גידול של 115.1% בהשוואה לכ-6.1 מיליון ש''ח, (12.8% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2022 הסתכמו בכ-29.2 מיליון ש''ח (20.2% מההכנסות), זינוק של 102.4% בהשוואה לרווח הגולמי של 14.4 מיליון ש''ח (15.8% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מגידול במגזר התאמות ותיקונים למרכב הרכב ומאיחוד חברת א.צ.מ, אשר התקזז עם שחיקה ברווח הגולמי בתחום מכירת שירותים ומוצרים לענף התחבורה כתוצאה מעלייה בביקוש לשירותי דרך והסרת מרבית מגבלות הקורונה שהוטלו בעת משבר הקורונה אשר גרמו לעליית זמן השירות ולגידול בעלויות הנלוות לכך.
הרווח התפעולי המתואם ברבעון השני של 2022 הסתכם בכ-3.1 מיליון ש''ח, גידול של 115.8% בהשוואה לרווח תפעולי מתואם של 1.4 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי המתואם במחצית הראשונה של 2022 הסתכם בכ-8.5 מיליון ש''ח, גידול של 68.2% בהשוואה לרווח תפעולי מתואם של 5.0 מיליון ש''ח במחצית הראשונה
אשתקד.
אשתקד.
עוד ב-
הרווח הנקי ברבעון השני של 2022 הסתכם בכ-26.3 מיליון ש''ח, בהשוואה להפסד של 0.1 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2022 הסתכם בכ-29.2 מיליון ש''ח, בהשוואה להפסד של 5.6 מיליון ש''ח במחצית הראשונה אשתקד. יתרת המזומנים ושווי המזומנים של שגריר נכון ל-30 ביוני 2022 הסתכמה בכ-17.5 מיליון ש''ח, בהשוואה ל-17.9 מיליון ש''ח ב-31 בדצמבר 2021. הקיטון נובע בעיקר בגין רכישת א.צ.מ ושנפ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.החברה איבדה את היתרון שלה בשוק המרכזידוד 09/2022/02הגב לתגובה זו0 0בשירותי הדרך והגרירה, איבדה החברה את יתרונה. היא עדיין הגדולה בשוק אבל בשוק שבו אתה מפסיד, עדיף שתהיה קטן ולא גדול. ההנהלה הנוכחית מתרצת כבר שנה את התוצאות בעליית פקקי התנועה. נו באמת..... הנהלת החברה והדירקטוריון החליטו להפסיק לטפל באיכות ולהתרכז בכמות. התוצאה לפניכם. מזל שהם רוכשים פעילויות אחרתסגור