תקשורת ומדיה

פיטר ג'קסון שקל היפנוזה כדי לשכוח את "שר הטבעות"

יוצר הסרטים אומר שהוא רצה לשכוח הכול מהטרילוגיה זוכת האוסקר שלו - ומסיבה טובה
מערכת ice | 
קולנוע (צילום unsplash)
במאי סדרת סרטים המיתולוגית, עיבוד לספריו של טולקין, אמר השבוע לפודקאסט ה-Hollywood Reporter's Chatter שהוא "שקל ברצינות" להשתמש בהיפנוזה כדי לנסות ולשכוח את כל עבודתו על סרטיו זוכי האוסקר, ומסיבה טובה: הוא רצה לצפות בהם כמו מעריץ רגיל ותיהנו מחוויית צפייה אחת בתולית.
"כשעשינו את סרטי שר הטבעות, תמיד הרגשתי שאני האדם חסר המזל שמעולם לא זכה לראות אותם כסרט חדש ללא ידע מוקדם", אומר ג'קסון. "עד שהסרט יצא , הייתי שקוע בזה כבר חמש או שש שנים. זו הייתה תחושת אובדן עבורי שלא יכולתי לראות אותם כמו כולם. למעשה שקלתי ברצינות ללכת לאיזה איש טיפול בהיפנוזה כדי להפנט אותי כדי לגרום לי לשכוח מהסרטים ומהעבודה שעשיתי בשש או שבע השנים האחרונות כדי שאוכל לשבת וליהנות מהם. לא המשכתי עם זה, אבל כן דיברתי עם  דרן בראון  (מנטליסט בריטי) על זה והוא חשב שהוא יכול לעשות את זה".
באותו פודקאסט, פרסם ג'קסון כי הודר מהפקת סדרת "שר הטבעות" החדשה באמזון, למרות שהיה מעוניין לקחת חלק. "הם שאלו אותי אם אני רוצה להיות מעורב ואני אמרתי "זו שאלה שאי אפשר לענות עליה בלי לראות תסריט'", מספר ג'קסון . "אז הם אמרו, 'ברגע שנקבל את צמד התסריטים הראשונים, אנחנו נשלח אותם אליך'. והתסריטים מעולם לא הופיעו. זה הדבר האחרון ששמעתי, וזה בסדר. אין תלונות בכלל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה