תקשורת ומדיה

שקד קיבלה במה מערוצי הטלוויזיה וחטפה: "קיקיוני ונטול אלקטורט"

שרת הפנים קיבלה שידור חי מכלל ערוצי הטלוויזיה בהשקת המפלגה החדשה שלה ושל שר התקשורת יועז הנדל, ועורך וואלה ברנז'ה עקץ: "זה אמיתי שיש אשכרה 'אירוע השקה' לדבר הקיקיוני ונטול האלקטורט הזה?"
מערכת ice | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
יו"ר ימינה, איילת שקד, חיברה את מפלגתה הערב (רביעי) עם "דרך ארץ" של יועז הנדל, וקיבלה במה מכובדת מכל ערוצי הטלוויזיה ששידרו בחי את השקת המפלגה החדשה "הרוח הציונית".
על פי ההסכם שנתם בין שרת הפנים ובין שר התקשורת, "דרך ארץ" תקבל את מקומות 2 ו-4, ושקד תצרף נציג נוסף מהציונות הדתית לשורות המפלגה החדשה.

בנאומה רמזה שקד על אפשרות לישיבה בממשלה תחת יו"ר הליכוד נתניהו, כאשר אמרה כי "ביחד נוביל להקמת ממשלת אחדות ציונית שתוכל למשול ולטפל בחיים עצמם של אזרחי ישראל. את משבר הדיור ויוקר המחיה לא מעניין כן ביבי ולא ביבי". על אכזבת בוחריה בישיבה בממשלת השינוי של בנט-לפיד, אמרה שקד: "אני מבקשת לעשות חשבון נפש כלפי הציבור שבחר בי. אני יודעת שרבים מכם נפגעו".
 
צילום: "פלאש 90" - הדס פארוש, אוליבייה פיטוסי, אבשלום ששוני, יונתן זינדל
עורך וואלה ברנז'ה תקף את הבמה שקיבלה שקד מכלל ערוצי הטלוויזיה: "זה אמיתי שהערוצים משדרים בשידור חי את ״הכרזת המפלגה החדשה של שקד והנדל״?", כתב דוד ורטהיים בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף: "עזבו, זה אמיתי שיש אשכרה ״אירוע השקה״ לדבר הקיקיוני ונטול האלקטורט הזה? אלוקים, קצת פילטר".
על הקהל הרב שלכאורה הגיע לאירוע, הוסיף ורטהיים עקיצה: "+ 5 אנשים שלא ברור כמה שילמו להם כדי לצעוק ״יועז הנדל״ וללכת אחר כך ברחוב בלי להתפדח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה