תקשורת ומדיה

הכתב הצבאי זועם: "להדיח החיילים, הרב הוא לא המפקד"

סירוב הפקודה של החיילים הדתיים לאימון משותף עם מפקדות גרר תגובות זועמות מאנשי התקשורת: "רוצים גדוד מופרד? לכו לגדוד חרדי או אל תתגייסו בכלל"
מערכת ice |  204
יואב לימור (צילום אריק סולטן)
ויכוח בין אנשי התקשורת בעניין החיילים הדתיים שסירבו פקודה משום שהורו להם להתאמן בחברת מפקדות. הכתב הצבאי של ישראל היום יואב לימור זעם וכתב, "להדיח את החיילים, ולנתק את הקשר עם הישיבה. לצבע יש מפקד אחד. קוראים לו אביב כוכבי, לא הרב קוסטינר."
מי שהסכים איתו הוא בן כספית שהגיב, "חד משמעית", ובחלק מהעניין גם כתב כאן 11 יאיר אטיגר, שכתב, "לא ממש מעניין מה בדיוק אמר הרב קוסטינר לחיילים. הביזיון הוא של המפקדים שלא העמידו אותם במקום, ובמקום זה התקפלו. "בקשה" להרחיק קצינת קשר היא חוצפה ויוהרה שלא תתואר. מה שהמפקדים היו צריכים לומר לצדיקים ממצפה רמון: רוצים גדוד מופרד? לכו לגדוד חרדי או אל תתגייסו בכלל."

לעומת זאת, עיתונאי 'כיכר השבת' ישי כהן כתב, "ככל שיתגייסו יותר ויותר חרדים (וזה קורה) - לצד החיילים הדתיים - כך נראה עוד ועוד אירועים מהסוג הזה. אי אפשר לכפות על חיילים משהו נגד אמונתם. אם רוצים אותם בצבא, צריך להתחשב בהם."
נזכיר כי על פי הפרסום של דביר עמר ב'בשבע', חיילים מישיבת מצפה רמון סירבו פקודה במהלך תרג"ד 932 - של חטיבת הנח"ל. הרב קוסטינר, ראש הישיבה, הורה להם לסרב להתאמן עם קצינת קשר גדודית (קשר"גית) שהתלוותה למפקד הגדוד יחד עם עוד קצינה. בהחלטה צה"לית משותפת עם הרבנות הצבאית הוחלט להחליפם בפלוגה אחרת.
 
תגובת צה"ל: "בשבוע שעבר התקיים תרגיל של גדוד 932 במסגרת קורס מ״פים מג״דים. במהלך התרגיל ביקשו חיילי חפ״ק המג״ד, בני ישיבה, שלא לבצע את התרגיל במסגרת מעורבת. החיילים הועברו להמשך התרגיל תחת פיקוד קצין, זאת על פי הפקודות, אשר מגדירות באילו מקרים חייל שאורח חייו דתי זכאי להימנע מפעילות משותפת עם בני המין השני. התרגיל המשיך כסדרו."
תגובות לכתבה(204):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 119.
    הכתב זועם....מי זה הפוץ הזה?... (ל"ת)
    לוחם במיל' 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 118.
    גם ביזוי נשים וגם...
    מצפאי 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פגיעה בביטחון המדינה. מנהיג הכת הזה מסוכן למדינת ישראל.
    סגור
  • 117.
    עוד כתב שהשתן עלה לו לראש
    שרו 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להעיף את הכתב הוא לא מפקד ולא מנהיג כלשהו ובכלל הוא שום דבר מלבד מחרחר ריב שלא לוקח אחריות על שום החלטה בגינה הוא מרבה לברבר
    סגור
  • 116.
    צודקים
    לוחם מודאג 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין להן מה לחפש שם זה סתם משחקים של פמיניסטיות על גב של חיילים נמנעה תקרית דו"צ חמורה
    סגור
  • 115.
    יש להדיח את המפקד שהורה על פעילות מעורבת
    מוטי א.א. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמו דבית המשפט העליון נותן הוראות לצבא בענייני משפט. כך לרב הצבאי הראשי יש סמכות גבוהה יותר מזה של הרמטכל בנושאי יהדות ודת. יש להדיח את המפקד שנתן הוראה לקיים פעילות משותפת ולהתעלם מדעתו הנלוזה של יואב לימור. הוא מתערב בדעותיו גם בדברים שאינו מבין בהם
    סגור
  • טען עוד
  • 114.
    סוף הדרך של המדינה
    דנה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוצפה. שלא יתגייסו
    סגור
  • 113.
    חיילם
    משה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טוב עשו החיילים וככה צריך להתנהג חייל דתי לגבי התגובות של לימור שיפסיק להתיפייף ולרצות את הבלונדינית שמשדרת לצידו
    סגור
  • 112.
    או צבא או ישיבה
    חיים 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבן שלי דתי , הוא לא העז לבקש הקלות בצום כיפור להיפך היה בשטח ץ
    סגור
  • 111.
    הזוי
    פנחס 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היית אומר כך אם היו מחייבים מוסלמים במשהו נגד דתם? אתה פשוט הזוי, בור ועם הארץ. חבל אפילו להסביר לך.
    סגור
  • 110.
    הפקודה פוטרת אותם
    מכיר פקודות 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקצינה והמפקדים הם אלה שסירבו פקודה
    סגור
  • 109.
    יואב צודק לגמרי (ל"ת)
    אחד 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 108.
    זר לא יבין זאת
    שגיא בירנמן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד מעט תגידו להם לאכול חזיר, 3 עבירות נצטווינו עליהן ביהרג ואל יעבור, עבודה זרה , שפיכות דמים וגילוי עריות ולהשתתף עם בנות פיזית בתרגיל צמוד זה מבחינתם גילוי עריות, אז אם אתם לא מבינים הבעיה אצלכם, גם אם אתה כתב צבאי ורגיל לעבוד תחת הפלורסינט באולפן
    סגור
  • מוח מעוות !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    אידיות
    דני 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה שאתה טיפש בצורת החייל הדתי .החייל הדתי קודם התורה ואחר כך המפקד.עושים כל מה שהמפקד אומר אבל אם זה נגד ההלכה ולא פיקוח נפש לא עושים.........
    סגור
  • 106.
    הלוחמים צודקים לגמרי
    חייל בינייש מ932 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד מזכויות החייל הדתי הם שלא לבצע תרגילים ואימונים משותפים עם בנות. החיילים עמדו על הזכויות שלהם ואם לא היו מקבלים אותם היו יכולים לקבול על הקצין הממונה. תחשבו מה היה קורה אם היו כופים על חייל חילוני לשמור שבת ולהתנתק מהטלפון בשבת, כמה היו קופצים על הכפיה הדתית הזו? כנראה שכולם, מה ההבדל בין כפיה דתית על חילוני לכפיה חילונית על דתי?!
    סגור
  • אז שלא יתגיסו !!!! לנתק את הצבא מהישיבות !!!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    לימור
    חיים 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הציוציץ שלך מיותר .תן לצבא לעשות את מה צריך לעשות .כל הפרסום לאנטי מצד החיילים הדתיים השומעים בקול הרב. הרי אתה יודע שהם תמיד הראשונים להתגייס לכל משימה אז פרסמת לא זכית בנקודות
    סגור
  • 104.
    ביזיון, במלחמת השחרור נשים נלחמו לצד גברים
    דניאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שישרתו בגדודים חרדים, חייל שמקבל פקודות מרב צריך להיות מודח.
    סגור
  • 103.
    תגובה לא ראויה לעיתונאי
    אסף 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעבר לכך שאין לכתב להביע את דעתו האישית, שאינה רלוונטית כי הוא זה, תמהני אם היה מגיב באותו אופן לו היו חיילים מוסלמים/נוצרים/דרוזים היו מבקשים החרגה בשל אמונתם. בכל מקרה, כפי שאמרו לפני, הכתב גם כן אינו מפקד, ככל הנראה לא דתי וגם לא קרבי ואל לו להביע דעה בעניינים שאינו בקיא בהם. גם הוא אינו מפקד.
    סגור
  • אז זהו !!!! לנתק את הדתות מהמדינה !!!!!!!!!1 (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    ממתי העיתונים מחליטים מה קורה
    אביתר 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך הגענו למצב שבו עיתונאים חופרים בצבא יש פקודות חיילים דתיים רשאיים לסרב פקודה אם זה נוגד את אמונם אתם רוצים חיילים דתיים וחרדיים בצה"ל תנו להם מה שמגיע להם
    סגור
  • 101.
    יישר כח לחיילים
    רון 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנשים כמוך הורסים את הצבא
    סגור
  • 100.
    זה צבא שאמור לנצח ולא מופע דוגמניות
    שאול 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך לכל הרוחות מי אתה בכלל , אפס מאופס.
    סגור
  • 99.
    חרפה
    רן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גם בקרב אמרתי הגיבורים האלה יסרבו. יוכרז פוס והיחידה תוחלף. גם האויב ימתין......
    סגור
  • חבוב. החבר'ה האלה זה הצ'נס האחרון שך.
    יובל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    . מלח הארץ
    סגור
  • 98.
    גם הכתב הוא לא המפקד
    חחח 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הרב הוא לא המפקד של החיילים, אבל הכתב לא שם לב שגם הוא עצמו לא המפקד, אז שלא יחליט את מי להדיח ואת מי לא
    סגור
  • 97.
    הכתב הצבאי
    חיים זוהר 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אומרים יש כפיה דתית??כפיה של אינם שומרי תורה למצוות???לצערנו מקום המדינה יש את הכפיה הזאת,הסיפור של ילדי תימן המזרח והבלקן,למטבע יש שני צדדים,מי שלא זורם עם הכפיה,הוא מנודה ומאוס לצערנו,אהבת ישראל מניין.
    סגור
  • 96.
    חיילי הרב
    אא 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אכן חציר העם. הגעני לדאגת שפל חדשה. רב קובע את הסדק המתאמן. האם זה אחד מהרבנים אשר פוגע בתלמידיו מבחינה מינית כמו יתר הרבנים. אין מנוס צריך לבחור מדינה או רבנות.
    סגור
  • 95.
    לצבא יש מפקד אחד
    שוש 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ושמו יואב לימור ואי אפשר לצרף אליו רבנים עתונאים צבאיים אחרים יש על מה לדבר
    סגור
  • 94.
    50% מצוערי חי"ר בבה"ד דתיים.
    לוחם ותיק 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הלוחמים הללו הם חוד החנית, כל מי ששרת איתם יודע מי הם. הזהרו בכבודם. תבדקו כמה הולכים לקרבי מהם וכמה מת"א...
    סגור
  • 93.
    רק במדינה בלי ערכים
    איש 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דיעה של כתב נחשבת יותר משל רב
    סגור
  • 92.
    יואב החצוף!מי חינך את החיילים הדתיים? כוכבי?אהבל מצוי
    אור 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הבחורי מופת האלה חונכו על ידי רבנים יראי שמיים. הגיע הזמן לפנות את כל מערך הלחימה רק לנשים.שיילחמו בלי גברים. בוא נראה אותן.בינתיים רואים אותם בירושלים מסתתרות מאחורי מגב הגברים
    סגור
  • בוא נעשה סדר
    אמיר 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הרב "חינך" אותם, וכתוצאה מכך קשה להם למלא הוראות המפקדים שלהם, אז הרב, ירא השמים, נכשל קשות בתפקידו. מפקד הצבא הוא הרמטכ"ל, ואם ה"חינוך" הרבני לא מכשיר את בניו לציות למפקדים - אין לו מקום בצבא. ולסיים את מלותיך בקללה - זה מה"חינוך" הרבני, או מהרחוב ? תתבייש.
    סגור
  • מזמן היה צריך לנתק את הצבא מהישיבות !!!!!1 (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    ויקומו האנטישמים בשם הנאורות ויפתחו בזימרת עכוזים קפ
    יהודי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מי שואל אותכם מה לעשות כאשר יש חוק ומעשיהם לפי חוק? אמונתכם החילונית חזקה מהחוק? אתם מעל החוק? אחיי חסרי הדת המתקראים נאורים - החיילים יגויסו וינהגו לפי אמונתם במסגרת החוק. ואתם יכולים לנשק אותם הכל מובן או לנשק להם. ותו לו
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!!
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנתק אתהצבא מהישיבות ואת הדתות מהמדינה !!!!!!!1
    סגור
  • 90.
    גם הכתבים נם לא מפרדים הצבא
    רק אני 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי נם שיחליטו מה לעשות עם החיילים????
    סגור
  • זה לא נכון שהם סירבו פקודה!
    זאב 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם ביקשו והמפקד הסכים לא מבין מה הסיפור?
    סגור
  • 89.
    תקנות השירות המשותף תואמות את מעשי החיילים
    משה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תקנה 12 לתקנות השירות המשותף מציינת שחייל דתי יכול לבקש להימנע מפעילות משותפת עם בנות המין השני: https://www.idf.il/%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA/%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%A4%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/%D7%A4%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%98%D7%9B-%D7%9C/%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8-%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA-33/%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8-%D7%9E%D7%97%D7%A0%D7%94-02/%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%AA%D7%A3-33-0207/
    סגור
  • 88.
    חבורת צבועים אפסים
    ת 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בושה וחרפה. שלא יתגייסו בכלל. ערימה של צבועים פחדנים עם הרב האידיוט שלהם. לשלוח הביתה גם את המפקדים הטיפשים שאיפשרו את זה
    סגור
  • צודק לגמרי!
    חייל בינייש מ932 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא נבטל את פקודת השילוב הראוי שמאפשרת את זה שדתיים יוכלו להתאמן בלי בנות. נבטל גם את החלק שכופה על חיילים לישון בנפרד מחיילות אם שניהם רוצים את זה!
    סגור
  • נשק אותם או שק להם - הם לפי חוק ואתה גזען אוויל
    יהודי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה שמדבר על חוק נוהג בניגוד לו
    סגור
  • 87.
    לא מפתיע
    יגאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במשך השנים נדתייםלאו ים בחלקם הרצינו מאד ונעשו לחרדים .מקומם הגדודים החרדים בלבד.
    סגור
  • 86.
    זאת ההלכה
    דוד 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפשר לאסור חייל על סרוב פקודה אי אפשר לאסור עליו לשמור את ההלכה.
    סגור
  • שלא יתגייס !!!!!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    לימור היקר... זה מה יש ועם זה מנצחים
    לבנת חבלה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זו דעת תורת ישראל ועל זה לא מתפשרים. רוצה חיילים דתיים/יהודים בצבא? ... זה "המחיר"לצבא יהודי.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים, ש יתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    חיילים דתיים
    אורי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הפכתם את העולם על גיוס חרדים; גייסתם אותם יש להם תנאים תעמדו בהם, נתחיל מאוכל אם כשרות ונסיים בזה שהם לא יכולים להתאמן אם חיילת זה מה יש. על מה אתם מתלוננים שמולאנים שכמוכם חלק גדול מכם לא מתגייס מצפונית ועל זה אף אחד לא מדבר
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    מי אתה ומה אתה כתב (ל"ת)
    דוד 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 82.
    מחלה כרונית
    מגן דוד 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חבורת עיתונאים לא יחליטו מה מותר ומה אסור למפקד בצבא, רמת האמינות של החבורה מתחת ל-0,. אף חייל לא סרב פקודה, המפקד בשטח הפעיל שיקול דעת, מספיק להשמיץ ולרסס ארס על כל מה שצריך יהדות/דת.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    מי הכתב העילג?
    דב 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לצבע יד מפקד אחד... התכוונת לצבע מלשון צביעות?! זה באמת מסתדר. חבורת צבועים. תחליטו או שוויון בנטל או שלוחמות זה מספיק לצבע שלכם?
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    הכל כאן שקר
    הייתי שם 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגדוד זה שהציע שלא יצאו איתה, זה שהכתב נחוש לחשוף את מערומיו האינטלקטואלים בציבור לא הופכים זאת לדב רלגיטיצי וראוי לפרסום אם כתב לא מספיק חכם כדי לחבר מילה למילה בצורה חכמה ואמיתית, אולי כדאי שינסה לעבור למקצוע יותר פרודוקטיבי
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    למחנה mi2 מותר לקבוע את סף הכניסהוהרמה ליחידות מיוחדות
    הארי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי יש להם כוח תקשורתי על הדרך להדיר את החיילים הדתיים מיחידות אלה... מכניסים 2בנות ומאבדים חטיבה זה בסדר...
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    בזיון. המדינה והעם הזה מדרדרים מדחי לדחי (ל"ת)
    דניאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 77.
    כשאימהות מתערבות
    אריאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שאימהות מתערבות זה בסדר! כשדתיים מתערבים זה אסור?? כשעמותת להטבים קופצות זה שיוון!! כחייל דתי מבקש זאת כפייה?? כשכתבי שמאל מתערבים זה דמוקרטיה!! וכשרבנים מתערבים זה אסון??? זה מה שקורה כשהשכל לא מאוזן, זה מה שקורה שיש לשמאל שינאה עצמית ושינאה לכל מה שקשור קצת ליהדות. זאת נקראת כפייה חילונית בשם "הצדק המדומה"
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    ה"רב" הזה ממומן מכספי המיסים שאנו משלמים (ל"ת)
    אורי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 75.
    מי זה קוסטינדר?
    ירא יהו 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באיזה מושב לצים הוא מפרש את רצון יהוה? והל חיילים הולכים בדרך רשעים.
    סגור
  • 74.
    כתבים שמלאנים רשעים
    עוז 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ערב רב רשעים אתם בכלל עשיתם צבא איפה בגלץ? החיילים באו להילחם ולא להתמזמז זה סתם מפריע ואין מקום זה כבר נבדק לבחורות במקומות כאלה
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    תלונות
    ישראלי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    10 5
    עד שהדתיים מתגייסים סוף סוף במקום להגיד להם תודה רוצים להדיח אותם כי הם דתיים... באמת שאנחנו חילוניים בלאי
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם לא עושים טובה לאף אחד
    אורן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הם מתגייסים על חובת גיוס. וזה שהם לא מבקשים פטור זה בגלל אינטרסים אישיים שלהם אז כל התנאים שהם מציבים זה רק בגלל שנותנים להם יותר ויותר, ואצלנו ידוע שאם נותנים אצבע אז קח את כל היד
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    כפיה ?
    דוד יהודה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 6
    מיום הקמת מדינת ישראל יש כפיה חילונית. ואתם עוד צועקים מעל כל במה שיש כפיה דתית. למה לערבב בכח חיילים עם חיילות.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין כפייה חילונית
    אורן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם הייתה, מצבנו היה הרבה יותר טוב
    סגור
  • 71.
    החיילים הדתיים
    איבצן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    השמאל חולם בהקיץ, כשיצאו הדתיים מהצבא יישארו כל השמאלנים והחמאס והחיזבאללה יישלחו רק את הגדנ"ע שלהם ויכריעו את המלחמה הבאה.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואתה לא מאמין באלוהים שיציל אותנו?
    ירא יהו 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יהודמ מאמין. כמו בשואה והמו בחורבן בית ראשון ושני והמו בתח תט. תמיד אלטהים לתידנו. שהכל כולל הכל נעשה בדברו. גם הרע. הבנת?
    סגור
  • 70.
    הנזק
    אמיר 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 9
    הנזק לצה"ל ולמדינה מגיוס חיילים המצייתים לרבנים גדול מהתרומה שלהם. לא לגייס!
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נזק
    אזרח ישראל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הנזק הוא שאתם הפכפכים , אתם מודעים לצרכים של הדתיים , והכי עצוב אם במקום דתי זה היה מוסלמי הייתם מצדיקים אותם.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כיוונת לדעת גדולים
    ד 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנים שהחרדים לא התגייסו. בדיוק מאותה סיבה של כפיה חילונית. עאלק שיוויון בנטל. גדולי ישראל צופים את העתיד. מה שלכם לקח זמן...חחח
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כשאימהות מתערבות
    אריאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בסדר! תורה ורבנים זה אסון??? כשלהטבים מתערבים זה בסדר! כשרב מתערב זה כפיה??? זה מה שקורה כשהשכל לא מאוזן
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    הרב אמר לסרב פקודה???? ממה?? מהההה??!
    דודי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממתי צהל מתקופף?
    סגור
  • 68.
    אבא שלי אמר לסרב פקודה כי יש קצין קשר דרוזי ערבי (ל"ת)
    רפי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 67.
    מחלה קשה לריפוי (ל"ת)
    אריה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 66.
    שמאל הזוי ובזוי
    טוני 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    גברים ונשים ביחד מביא למתיחות מינית,מי שמחזיק את הצבא זה הכיפות הסרוגות,בעלי אמונה ואדיאולגיה,כל הקטע של הכנסת נשים ליחדות כי מפחדים שהדתים ישתלטו על הצבא,אז מעדיפים להכניס נשים.הזויים
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!!
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבל במוח שלך !!!!!
    סגור
  • 65.
    אין גדוד לדת"לניקים בצה"ל
    לוחם בנצח יהודה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש רק גדוד לחרדים וגם עליו יש לכם תלונות בלי סוף בעיקר בגלל כמות קטנה של דתלניקים שנמצאים שם מעניין מה היה קורה אילו היה מדובר בחייל מוסלמי...
    סגור
  • 64.
    נכון,אבל גם אתה לא המפקד!!! הדעה שלך לא חשובה
    שלום על ישראל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יותר מהרב. אם הצבא ללא התערבות חיצונית פותר את המחלוקות בדרך נועם, אין לעיתונאי מה להכניס ראשו,מימלא הוא לא קובע דבר ורק עלול לפלג יותר
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    הגיעה הזמן למלחמה עם החילונים ראש בראש הם לא צריכים לחי (ל"ת)
    עמוס 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 62.
    לוחמות רק ביחידות מעורבות מיוחדות
    איל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדבר פוגע בצבא ובביטחון המדינה מספיק שהדבר פוגע בכמה לוחמים דתיים והמדינה מפסידה
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    הנה מתחילה הכפייה החילונית.. (ל"ת)
    אלדד 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    עיתונאי קטן
    אליריס 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    11 7
    חבל שהצבא מתנהל על כתבי החצר הם רוצים לחנך אותנו איך לחיות כן ככה זה בחיים של יהודים שומרי מצוות לא ראיתי את כתבי החצר מתיחסים ככה לערבים ובמנהגם תרדו לנו מהחיים ותתעסקו בלהטבים שמה מקומכם
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממתי עיתונאי מביע דעה???
    הדס 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כלמדתי עיתונאות, לימודי אותו שעתונאי צריך לשאוף להיות ניטרלי. איך פעם אחר פעם עיתונאים פרוגרסיביים מביעים את דעותיהם הדמויות במחלוקת - ואין פוצה פה ומצפצף????
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השאלה היא מה היה כאן
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כם מדובר בבקשה של הגדוד לא להתאמן ביחד, זה לגיטימי לבקש, וגם לקבל. אם מדובר בסירוב להתאמן בצורה כזאת, זה סירוב פקודה, זו התערבות של הרב בצבא, והתגובה צריכה להיות משצעתית חמורה ביותר.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    ברגע שבן כספית הצטרף איליו אני לא קונה
    אריה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 7
    את החארטה הזו
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    בני בליעל בישיבות (ל"ת)
    חמ 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • בת בליעל עשתה אותך (ל"ת)
    עמוס 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 57.
    הדתיים זה הסרטן של המדינה
    צבי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 14
    אין אמונה בדתיים אי אפשר לסמוך אליהם
    סגור
  • לא, כי על החילוניים אפשר לסמוך
    הדס 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חצי מהם בכלל לא מתגייסים!!! וממתי כתב צבאי נותן פקודות??? על פי חוקי הצבא, חייל רשאי לא לעשות תרגד עם מפקדת. אנא עיתונאי יקר, קרא את הוראות לפני שאתה מתלהם!!!
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תשובה
    ישראלי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה עומד לחזור בתשובה, ואם לא אתה אז הילדים שלך. כל עוד אתה במדינה ואתה בהישג יד נגיע אליך ונחזיר אותך
    סגור
  • חילונים לים
    עמוס 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמוס
    סגור
  • אין לך זכות קיום כאן בלעדינו! בלעדינו אתה באמת כובש (ל"ת)
    נתנאל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • אין לחרדים זכות כאן בלי הצבא
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בלעדינו אתם יהודונים גלותיים, לא יהודים.
    סגור
  • פלנגות
    עברי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריכים קודם לנתק את הישיבה מתקציב משרד הבטחון. ובשלב שני, להדיח את כל החיילים עם המפקדים,
    סגור
  • שטוף מוח אתה.. למה שאתה חושב אין משמעות, כי מילאו אותך (ל"ת)
    יוסי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    לוחמות
    יעקב לוי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    9 7
    הסרוגים עושים מאמץ להיותנו עם אחד .אבל השמאל עושה הכל אבל הכל כדי לפלג את העם דוחפים לוחמות עם לוחמים מכניסים חמץ בפסח בב"ח. דוחפים מצעד הגאווה בנתיבות צובעים את המדינה בצבעי הגאווה נראה שהחליטו על השמדה של העם היהודי.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כלומר כל אותם "מוקצים" שלך הם לא חלק מעם אחד?
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צביעות
    סגור
  • 55.
    בנות בקרבי זה מאוד מסוכן
    אןרה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אים תמשיכו כך לא יהיו חיילים שיילחמו למען עם ישראל אתם יודעים טוב מאוד שחיילות לא יכולות להיות בקרבי מאחר ואים חיילת כזאת תיפול חלילה בשבי אוי לה וליום שנולדה היא תבקש בשבי את המוות שלה ורק לא לחיות ובגלל אגו ומלחמה בחיילים הדתיים בסוף נפסיד הכל גם חיילים גברים שזה נוגד את האידיאולוגיה שלהם ואת המוסר שלהם לא יכולים להיתאמן עים נשים כמו שזה פוגע ברגשות של הנשים כך זה פוגע ברגשות של החיילים הדתיים אותו דבר בדיוק אז תנו לבנים להיתאמן ותעזבו אותם בשקט לשמור באמת ובתמים על המדינה לבנות זה מאוד מסוכן שהיתאמנו לבדן
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם בנים בקרבי זה מסוכן
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וראינו שחרדים בקרבי זה עוד יותר מסוכן אם הם מסרבים פקודה.
    סגור
  • 54.
    מלחמת דת
    יחזקאל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אנשי התקושרת הם אלו שלחמו שיגייסו חרדים לצה"ל תחת הסיסמא שוויון בנטל. ועכשיו שיש בצה"ל חובשי כיפות הם רוצים שהם לא יתגייסו???!!! מכאן ניתן ללמוד שלא מעניין אותם שוויון ולא מעניין אותם צה"ל מעניין אותם רק לכפות אורך חיים חילוני על האנשים המאמינים. הצורך של המערכת בהחלנה (מלשון חילוני על משקל הדתה) של כל מי שיש בו אמונה היא נובעת מזה שהם מודעים לזה שהם טועים אבל לא רוצים להודות על כך בפומבי מטעמי כבוד ויוהרה ולכן הם כופים דעתם על אחרים כדי שגם הם יטעו כמוהם. אני בהחלט חושב שמי שחשוב לו אורך חיים דתי לא צריך להיות בצה"ל לפחות עד שיתקנו שם את המעוות ויש הרבה מה לתקן. (ולפני שיתחילו להלין עלי אני הייתי 6 שנים קבע). המערכת רקובה מבפנים בכל מה שקשור לחופש דת וחופש דעה של יהודים מאמינים בלבד (לערבים צ'רקסים וכו' יש חופש דת מלא). ואם יגידו שיש חובה בצה"ל כי זה ביטחון ישראל וכו' אז שיפסיקו להשתמש בצה"ל להפיץ אג'נדות פרוגרסיביות ויתנו לצה"ל לעשות את מה שהוא צריך וזה להיות מוכן להכריע ולנצח מלחמות עם מינימום נפגעים לשני הצדדים (אבל בעיקר בצד שלנו) וכמה שיותר מהר.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    בני ישיבות
    אלי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ביביון שאלה חיילים בצה״ל הרמטכ״ל חייב להדיח אותם מהשרות ולסיים את הקשר עם מיכנה הצבאית
    סגור
  • 52.
    מלחמת דת
    יחזקאל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אנשי התקושרת הם אלו שלחמו שיגייסו חרדים לצה"ל תחת הסיסמא שוויון בנטל. ועכשיו שיש בצה"ל חובשי כיפות הם רוצים שהם לא יתגייסו???!!! מכאן ניתן ללמוד שלא מעניין אותם שוויון ולא מעניין אותם צה"ל מעניין אותם רק לכפות אורך חיים חילוני על האנשים המאמינים. הצורך של המערכת בהחלנה (מלשון חילוני על משקל הדתה) של כל מי שיש בו אמונה היא נובעת מזה שהם מודעים לזה שהם טועים אבל לא רוצים להודות על כך בפומבי מטעמי כבוד ויוהרה ולכן הם כופים דעתם על אחרים כדי שגם הם יטעו כמוהם. אני בהחלט חושב שמי שחשוב לו אורך חיים דתי לא צריך להיות בצה"ל לפחות עד שיתקנו שם את המעוות ויש הרבה מה לתקן. (ולפני שיתחילו להלין עלי אני הייתי 6 שנים קבע). המערכת רקובה מבפנים בכל מה שקשור לחופש דת וחופש דעה של יהודים מאמינים בלבד (לערבים צ'רקסים וכו' יש חופש דת מלא). ואם יגידו שיש חובה בצה"ל כי זה ביטחון ישראל וכו' אז שיפסיקו להשתמש בצה"ל להפיץ אג'נדות פרוגרסיביות ויתנו לצה"ל לעשות את מה שהוא צריך וזה להיות מוכן להכריע ולנצח מלחמות עם מינימום נפגעים לשני הצדדים (אבל בעיקר בצד שלנו) וכמה שיותר מהר.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    צבא דמיקולו. מחר יעצרו מבצע צבאי לצורך תפילת מנחה. (ל"ת)
    גולי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 50.
    מפקד רוחני
    פרוגרס 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 7
    יואב לימור, יש לך טעות: הרב הוא המפקד הרוחני של החיילים.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בצבא הם חיילים. לרב צריכה להיות סמכות אפס שם (ל"ת)
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 49.
    אוי תשתוק אתה והפה הגדול שלך.
    רוברטו 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ולכפות עליהם משהו שנוגד את אמונתם זה בסדר מבחינתך אני מבין... ??!! אין ידעתי, כל השמאל אותו הדבר, צבועים עם פה גדול, מסריח ואנטישמי!
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל אחד ואמונתו
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה באים בטענות לפציפיסטים שלא רוצים להתגייס? אני לא מאמין בנשק. למה מכריחים אותי? ו לא רוצה חיילי דמיקולו כאלה בצבא.
    סגור
  • 48.
    צבא
    שילה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שיפסיקו להתחשב בהם או שלא ייתגיסו בכלל אי אפשר להתכוףף כל הזמן עם הדרישות שלהם שיתגברו עם הזמן
    סגור
  • הפרוגרס משנה כללים. הדתיים מתנהלים
    ירושלמי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כפי שהיה תמיד בצבא. להוציא את הבנות מהקרביים
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • או להוציא את החרדים מהקרבי?
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע יותר מועיל. לא שמעתי על חיילות שסירבו םקודה.
    סגור
  • 47.
    כל הכבוד לחיילים
    תמיר 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    10 8
    יישר כוח לחיילים, צריך להעמיד למשפט את אותו מפקד זלא כיבד את חוקי הצבא והעמיד את הגדוד במצב מביך שכזה.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אלו לא חיילים אלו פרזיטים
    דניאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פרזיטים בכיינים, חיילים הם לא. להפריד דת מהצבא ומהמדינה.
    סגור
  • 46.
    טעות
    טו 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    במדינת הלכה הרב הוא המפקד העליון.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה כאן בארץ המובטחת בזכות התורה
    ירושלמי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אז תתנהג בהתאם מצדיע לחיילים הדתיים
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בולשיט
    קצין מיל. 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה כאן בארץ בזכות לוחמים ולוחמות שנפלו בשביל לתת לך את המדינה. אז תתנהג בהתאם ותצדיע לחיילות.
    סגור
  • 45.
    צהל
    יהודי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הם פשוט מתוסכלים שנים שהם מנסים לדחוף לנו אג'נדות והתוצאה שאנשים שהיו פעם דתיים לייט מתחרדים כדי להתרחק מהתרבות שלהם
    סגור
  • 44.
    הרבנות זה גוף מיותר לחלוטין. משאבת כסף והחלטות הזויות (ל"ת)
    אורח 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • גם בגץ כנסת ודמוקרטיה הם גופים מיותרים (ל"ת)
    עמוס 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 43.
    לפני שנים לרב צבאי לא היתה סמכות...
    ק. פריש 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 5
    היה ביחידה סמל דת חסר סמכות לחלוטין. חובשי כיפה עשו כל מה ששאר החיילים עשו, גם בשבת. הצבא היה צבא עם משמעת הפוליטיקאים הרסו את הצבא. .
    סגור
  • הוא לא רב צבאי
    יהודית 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הרב שלהם מהישיבה
    סגור
  • 42.
    חייל
    אבי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה היה קורה לחייל רגיל שאין לו רב סביר שהיה נשפט והולך לכלא
    סגור
  • 41.
    זה לא צה"ל זה צהלו"ל
    דני צור 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צבא הגנה להסתכל ולבכות
    סגור
  • 40.
    הדדיות
    ירון 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם רוצים אותנו החילונים בצבא, בוודאי שלא ניתן לאפשר אירועים כאלה.
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    זהירות אשה
    חנן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אולי הם חששו שהיא תתחיל לשיר
    סגור
  • 38.
    אז הכל היה בסדר, למה הכתב מתסיס? (ל"ת)
    אשר 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • יש גדודים יעודיים לדתיים !!!! תתפקדו לשם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא. לא היה בסדר (ל"ת)
    חייל פשוט 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    יואב לימור
    חסן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 6
    יואב לימור צודק מאה אחוז חיילים שמנסים להכתיב לצה"ל להעיף אתם בפרט החיילים החרדים. גם כך התרומה שלהם שואפת לאפס וחייבים לנתק את צה"ל מהרבנות ומ ישיבות.!!!!!
    סגור
  • 36.
    צבא מטורלל
    שלום ל. 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הצבא מטורלל. במקרה הזה איבדו החיילים את השכל הישר. לא צריך לקפוץ על כל דבר. בייחוד כאשר לא מדובר באימון מעורב.
    סגור
  • 35.
    צבא מטורלל
    שלום ל. 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 8
    הצבא מטורלל. במקרה הזה איבדו החיילים את השכל הישר. לא צריך לקפוץ על כל דבר. בייחוד כאשר לא מדובר באימון מעורב.
    סגור
  • 34.
    צודקים החיילים. אחרי זה רוצים שחרדים יתגייסו.
    יואב 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    12 7
    מצפה רמון זה אחד מבתי הגידול הכי טובים של הקצינים בדור האחרון . תפסיקו לקשקש
    סגור
  • רגע, אני לא מבין
    חייל פשוט 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בכל פעם שמשהו לא ימצא חן בעיני רב כלשהו, יפסיקו אימון וייכנסו לדיון?
    סגור
  • חיילים
    חסן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 6
    להעיף אותם מצ"הל הם גורמים נזק לצבא
    סגור
  • 33.
    יואב לימור הכתב הצבאי הכי משעמם ולא מקצועי
    יצחק 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 5
    מסמן אני עוקב אחרי לימור. הוא משעמם, באנלי, לא מקצועי, לא יודע את החומר. אז כעת הוא. מצא אגנדה. הוא חצוף. מי שם אותו להחליט עבור אחרים? מי הוא בכלל ? כרגיל כ הלא כשירים ולא חכמים הופכים להיות שמאל
    סגור
  • יכולת לכתוב מעניין
    אוסקר 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קילקלת הכל כשכתבת "שמאל". ואתה הרי לא מבין באמת מה זה 'שמאל'. מבחינתך זו קללה סתם.
    סגור
  • 32.
    בנישי"ם?
    רפול 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 7
    הצבא היה אמור לעשות מעשה אחד: לדרוש מהנודניקים האלה, בני הישיבות, לשרת שרות מלא כפי שעושים החילוניים. ההטרלה של בנשי"ם, שעושים רק חצי צבא הגיע לסוף הדרך. מספיק להיות קרציות על חשבון אחרים. הגיע הזמן לתרום למדינה, ולא רק לקחת עוד ועוד ועוד.
    סגור
  • 31.
    למה אתה כועס אתה כתב כל מילה בסלע
    ברנע 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה שלנו לא שווה אבל כתב זרק מילה זה יותר מי ראש המימשלה ,מזה הפירסום הזה אזה משמעות הוא לנו ,שכל בעיה שיש לנו לא ליפנות לרופא או לתלונות הציבור קודם כל לכתבים
    סגור
  • 30.
    תחליטו מה אתם רוצים
    חרדי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כשביקשנו לא להתגייס בדיוק בגלל הבעיות האלו צעקתם עד השמים שכנעתם אותנו שהכל יהיה בסדר והתגייסנו עכשיו שוב אתם צועקים תחליטו מה אתם רוצים? לחנך אותנו לא תצליחו בגלל שבן אדם בלי חינוך לא יכול לחנך די תפסיקו עם השנאה שזה הדבר היחידי שאתם מבינים
    סגור
  • 29.
    כשהרבנים ישלטו בצ"הל יתחיל תהליך חורבן הבית. (ל"ת)
    דן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • כבר התחיל (ל"ת)
    שרון 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    תגובה
    יוסף 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שהמסגרת הצבאיתַ לא מתאימה לו שלא יתגייס .מחר. הוא יפצע ויש חובשת במקום אזי הוא יסרה לטיפול? זה הכל צדקנות
    סגור
  • 27.
    בני ישיבה מול לוחמות חמס ולוחמות חיזבאללה ...
    גד 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בני ישיבה מול לוחמות חמס ולוחמות חיזבאללה ...אורח חייו דתי זכאי להימנע מפעילות משותפת עם בני המין השני.
    סגור
  • 26.
    עוד טיפש רפורמי שאומר אני וכוח עוצם ידי , בבועה ,
    שלמי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לנו היהודים לרוב בארץ ישראל יש לנו המפקד בלי צבע שפה גוף , ושאתה לימור המתכחש חי בארץ שרק נס שורד ומתפתח נגד כול התככים הפנימיים והמלחמות והשנאה הלו פוסקת באזורנו והעולם , שארה"ב והרפורמים מנצלים , בקש סליחה מהרב שמדבר ומבקש את נעשה ונשמע דרך הספר החכם בתבונה ועצות מכול אדם ,
    סגור
  • 25.
    אהה. או, 'את תתגייסו בכלל'? צבוע. מה קרה? (ל"ת)
    אנה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    הדרת נשים
    דוד 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    פה זה לא אירן וטליבן
    סגור
  • עוד קישקוש פמיניסטי חלול (ל"ת)
    אני 10 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 23.
    אפשר לסגור את המדינה
    רוני 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הם לא מוכנים לשרת תחת קצינה ואני ושכמותי לא מוכנים לשרת תחת כפיה דתית
    סגור
  • 22.
    אתם תקשורת עופי מהמקלדת
    תומך ישבות 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להזכרכם מוצצי מקלדת לפני צבא מפקד נוצר או בא מוסר דתי.. אז מפקד צבא או חס וחלילה מפקד מקלדת לא יכופפו חיילי שומרי תורה ומצוות. תתביישו לכם מוצצי מקלדת אתם צבועים ולקקנים
    סגור
  • 21.
    מי צריך חיילים? העיקר שיש בנות
    אבי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שכחו מה מטרת הצבא
    סגור
  • 20.
    אנו הדתיים בצבא בעלי זכויות יסוד יהודיים
    יעקב 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולכן לא יביאו לנו מפקדות אלא אך ורק מפקדים מסירותנו כחיילים הטובים ביותר מוכחת בכל תחום ולכן עוד כתב בסגנון יהיר לפיד הוא רק הכלב הנובח מול השיירה העוברת
    סגור
  • 19.
    להדיח חיילים
    דוד 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והכתב ילך לשרת ולהגן במקומם עם המיקרופון הקרבי שלי חחח
    סגור
  • 18.
    כל הכבוד לחיילים הדתיים
    אורח 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מרגש ... העמידה על עקרונות ככתוב בתורה הקדושה והיה מחנך קדוש
    סגור
  • 17.
    מיליציות
    חיים 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מטרת גיוס לפי השטייכות ישיבתית - יצירת ציליציות פרטיות של רבנים שביום פקודה יפנו את נשקם כנגד הציונים. לכן אין להם שום צורך לר בקצינת קשר ולו במדריכות קליעה או כושר. אין צורך בדבריםמכאלה בשביל לקות בגב מתווך 0
    סגור
  • 16.
    דעאשסטאן בישראל 2022 (ל"ת)
    אוי לבושה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    מאיזה עם יואב לימור, בן כספית ושות' ?!
    זקלין כריסטופר 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי התגובות, נשמע שהם לכאורה נוכרים לעם ישראל
    סגור
  • 14.
    הדחת חיילים
    אני 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד חיילים כאלה ואבדנו
    סגור
  • 13.
    ביביסטאן קום תקום, המודל של דעאש מתממש כאן ועכשיו
    יחי הביב ! 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הטאליבן יבואו אלינו ללמוד את סוד ההצלחה
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד
    מאיר לניר 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי ילחם הכתבים???? צבא שנהיה קייטנה ישר כוח לחיילים
    סגור
  • 11.
    הדתיים טובים לתקשורת רק לשמות על המצבות, לכבד???
    מישה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    התקשורת לא מסוגלת לכבד יהדות. אם ערבי היה מבקש היו מסבירים לנו 100 שנה רצוף על דו קיום וסובלנות. גועעעעלללל נפפפששש של תקשורת
    סגור
  • 10.
    מה לעשות שהעם הולך אחריי ספר מתקופות חשוכות
    מדינה ללא עתיד 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בהצלחה למצוא מי שיגן עליכם שיגמרו החילונים
    סגור
  • תודה
    יחזקאל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היהדות שרדה לפני שהיו חילוני ותשרוד גם אחרי שכולם יחזרו בתשובה בזכות הספר החשוך הזה מי שנתן לנו אותו ישמור עלינו ולא אתה רמבו!!!
    סגור
  • אכן רוב הנופלים חרדים (ל"ת)
    טא 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    שטיות
    חבר של חייל מ932 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט ראיתי והופתעתי מכמה אפשר לפרסם שקר. אני חייל שמכיר את החברה ואת הסיםור,ולא היה לא נברא סירוב פקודה מצד הרבנים ולא מצד החיילים. ומי שלא מבין היא נמצאת בחפק של המגד ונוכחת עם החפק לאורך כל התרגיל. הנושא נעשה באופן הכי מכבד שיש ללא בפגיעה מהצדדים
    סגור
  • 8.
    מלחמת דת
    יחזקאל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי התקושרת הם אלו שלחמו שיגייסו חרדים לצה"ל תחת הסיסמא שוויון בנטל. ועכשיו שיש בצה"ל חובשי כיפות הם רוצים שהם לא יתגייסו???!!! מכאן ניתן ללמוד שלא מעניין אותם שוויון ולא מעניין אותם צה"ל מעניין אותם רק לכפות אורך חיים חילוני על האנשים המאמינים. הצורך של המערכת בהחלנה (מלשון חילוני על משקל הדתה) של כל מי שיש בו אמונה היא נובעת מזה שהם מודעים לזה שהם טועים אבל לא רוצים להודות על כך בפומבי מטעמי כבוד ויוהרה ולכן הם כופים דעתם על אחרים כדי שגם הם יטעו כמוהם. אני בהחלט חושב שמי שחשוב לו אורך חיים דתי לא צריך להיות בצה"ל לפחות עד שיתקנו שם את המעוות ויש הרבה מה לתקן. (ולפני שיתחילו להלין עלי אני הייתי 6 שנים קבע). המערכת רקובה מבפנים בכל מה שקשור לחופש דת וחופש דעה של יהודים מאמינים בלבד (לערבים צ'רקסים וכו' יש חופש דת מלא). ואם יגידו שיש חובה בצה"ל כי זה ביטחון ישראל וכו' אז שיפסיקו להשתמש בצה"ל להפיץ אג'נדות פרוגרסיביות ויתנו לצה"ל לעשות את מה שהוא צריך וזה להיות מוכן להכריע ולנצח מלחמות עם מינימום נפגעים לשני הצדדים (אבל בעיקר בצד שלנו) וכמה שיותר מהר.
    סגור
  • 7.
    כל הזמן התלוננתם שהחרדים לא מתגייסים, עכשיו פתאום
    שאול 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עכשיו פתאום מפריע לכם שיש להם אורח חיים.... אתם פשוט צבועים, אפסים ושפלים. אם לאנשים עם סטיות מיניות, לא מפריעה לכם שום דרישה שלהם, אבל דרישות של אנשים דתיים תמיד אינם מוצאים חן בעיניכם. העניין הוא, שאתם יכולים לאכול את הכובע, צה"ל הופך להיות מלא בחיילים דתיים ושומרי מסורת, ולכן כך הצבא הולך להתנהל. אתם תביאו אג'נדות לצה"ל, הדתיים יבטלו אותם!!!!????????
    סגור
  • 6.
    צהל חרדים
    שאול סלע 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמו שהצבא מתאים את עצמו עם חיילים בדואים אז שיעשה את זה מי לפגוע ברגשות של אף אחד
    סגור
  • 5.
    עוד לא ברור? אי אפשר לסמוך על גיס חמישי בצבא
    אילן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצדיעים לחיילות ולקצינות צה"ל.
    סגור
  • 4.
    גיוס
    יהודי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה ביזבזתם אנרגיות וכסף ומה לא לגייס בחורי ישיבות לא מעט חכ"ים רכבו על גיוסהחרדים לצבא לכתב העצבני אולי אתה לא יודע ואם כן בוא נחדד נקודה חוקי התורה לפניי: מ"כ מ"מ מ"פ מחט מ.גדודעד לרמ"טכל ועד שר הביטחון ,ואם אתם לא רוצים אותנו בשימחה ניתנתק ממכם אדוני החכם הנאור
    סגור
  • 3.
    חייל חרדי
    סש 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שתתחתן אל תשכח להזמין חבר, אחרי הכול התרועעות עם הצד השני אסורה . המדינה לא מגייסת לצבא ערבים ולא צריכה לגייס חרדים . מחר מלחמה והרב יגיד מסוכן ונשמרתם והחרדי יישאר בבית.
    סגור
  • 2.
    ללמוד לכבד.לא לפגוע
    אמיר 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצבא שלנו מזמן לא מה שהיה בדור של כתבינו הצבאיים באשר הם,גן. הוא השתנה. התורה היא זו שלא משתנה וצריך להתאים אותנו אחיה ולא להפך. ומי שלא יודע איך ,מוטב לו ללמוד איך לעשות זאת, מאשר קודם כל לירות באנשים ששומרים על אמונתם.
    סגור
  • התיקון יתחיל ביום שנהיה מספיק להבין שלעולם הדת תהיה מע
    הרצל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל רב סמוק חותם יותר חשוב להם מהריבונות של מדינת ישראל."השותפים הטבעיים" כופרים בעליונות הציונית.
    סגור
  • 1.
    זהו, לא צריך את הדתיים האלה
    שנוי עכשיו 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 17
    החלטה שהתקבלה אצל החונתה: מעכשיו בלי חיילים דתיים, הבנים של העיתונאים, מצפון תל אביב, ייכנסו מתחת לאלונקה , ויציפו את היחידות הקרביות. ב8200 נכנסו לכוננות ספיכה, מאיפה יגרדו מועמודים נכונים?
    סגור
  • צריך חיילים דתיים שנשמעים למפקד . (ל"ת)
    דן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור