תקשורת ומדיה

ראש עיריית אום אל-פאחם מטיל פצצה: "אתפטר ביום ראשון"

סמיר מחאמיד, ראש עיריית אום אל-פאחם הודיע בשידור חי כי יבדוק את עניין ההודעה שיצאה מהעירייה לתנחומים למשפחות המחבלים, וככל הנראה לאחר מכן יתפטר
מערכת ice | 
סמיר מחאמיד (צילום ויקיפדיה)
ראש עיריית אום אל פאחם, סמיר מחאמיד, התראיין הערב (חמישי) והתנער מהודעת התנחומים שיצאה מהעירייה, שביקשה לשלוח תנחומים למשפחות המחבלים שביצעו את הפיגוע המחריד בחדרה בו נהרגו שני לוחמי מג"ב יזן פלאח ושיראל אבוקרט זכרונם לברכה.
"אנחנו מגנים את הפיגוע, ומבחינתו אנחנו נגד רצח, כל רצח. זו דרכנו" אמר מחאמיד בריאיון הערב לכאן 11. לאחר מכן ביקש למסור הודעה, בה סקר את פעילותו בעירייה וסיכם את כהונתו משל היא לקראת סיום. "חונכתי לסובלנות ולשותפות עם החברה היהודית. ההודעה הזאת לא הייתה צריכה לצאת"
לאחר מכן הטיל פצצה בשידור חי ואמר: "מאחר ובמערכת הערכים שלי אין שין.גימלים, אני לוקח את מלוא האחריות, ואם צריך אני אתפטר." לאחר מכן חידד: "אני אבדוק את הדברים לעומק ועד יום ראשון כנראה אודיע על התפטרותי."

כזכור, זעם גדול הצליחה להצית היום עיריית אום אל פאחם שפרסמה הודעת תנחומים למשפחות הרוצחים המחבלים בפיגוע בחדרה. בעקבות הפרסום, פנה יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר במכתב לשרת הפנים איילת שקד, למשטרה וליועמ"ש בתגובה להודעת התנחומים.
במכתבו דרש בן גביר מהמשטרה לחקור את ראש העיר סמיר סובחי מחאמיד בחשד לתמיכה בטרור ובנוסף פנה לשרת הפנים איילת שקד בדרישה לפתוח בהליך הדחה נגדו.  במכתבו ציין בן גביר: "לראות ולא להאמין! ראש עיריית אום אל פאחם, הוציא הודעת תנחומים לשני המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. אבקש לחקור את ראש העיר בחשד לתמיכה בטרור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה