רכב

המחווה המרגשת של חברת האוטובוסים לשוטר שנרצח בפיגוע

חברת התחבורה הציבורית החליטה לצאת במחווה מרגשת למען השוטר אמיר ח'ורי שנרצח בפיגוע הטרור. אפיקים אלקטרה: ""מרגישים חובה וגם זכות גדולה לחלוק כבוד אחרון לרס"מ אמיר ח'ורי שפעל בגבורה יוצאת דופן"
מערכת ice | 
חייל ואוטובוס אפיקים (אילוסטרציה) (צילום שריה דיאמנט, פלאש 90)
חברת התחבורה הציבורית אלקטרה-אפיקים תתרום מחר (חמישי) אוטובוס מבני ברק לבית העלמין בנוף הגליל להלוויתו של רס"מ אמיר ח'ורי, השוטר הערבי נוצרי שנרצח אמש בפיגוע בבני ברק. בהודעת החברה נכתב כי ח'ורי "מסר את נפשו והגן בגופו להצלת יהודים".
על פי ההערכות, מאות רבות מתושבי בני ברק. בחברה הסבירו כי: "מרגישים חובה וגם זכות גדולה לחלוק כבוד אחרון לרס"מ אמיר ח'ורי שפעל בגבורה יוצאת דופן במטרה לנטרל את המחבל ובכך מנע אסון כבד יותר בפיגוע שהתרחש אמש בעיר. האוטובוס יצא מחר, בשעה 14:15 מגן ורשא בני ברק לבית העלמין בנוף הגליל".

סמנכ"ל חברת אלקטרה-אפיקים,  שי מלכה מסר כי: "רס"מ אמיר חורי ז"ל פעל בגבורה יוצאת דופן ומסר את נפשו למען ביטחונם של תושבי העיר בני ברק ולמען בטחונה של מדינת ישראל אומץ ליבו, החתירה למגע ומסירות הנפש הינם גאווה לכל אזרח החפץ חיים ושלום ולכן זו  זכות עבורנו לסייע בהובלת המשתתפים הרבים להלוויתו.
במטרה לכבד את זכרו, להוקיר את פועלו, לחזק את משפחתו וללוותו בדרכו האחרונה. אנו שולחים תנחומנו למשפחת חורי שאיבדה את היקר לה מכל, גיבור ישראל ומחזקים את אותה בדאבונה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה