תקשורת ומדיה

אולמרט נגד בנט: "הנהגה בלי חזון, משדרים חוסר ביטחון"

בפודקאסט של נדב פרי רוה"מ לשעבר אהוד אולמרט התראיין והוכיח כמה הוא אוהב לדבר על נתניהו. בין היתר הוא דיבר גם קצת על חמאס, מלחמת לבנון וגם על הממשלה הנוכחית והעומדים בראשה
מערכת ice |  5
אהוד אולמרט (צילום פלאש 90/ משה שי)
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין לפודקאסט של נדב פרי, שלאחר הסערה שעורר הכתב שחצה את הקווים, שינה את שמו מ-"הון שלטון" ל-"הפודקאסט של נדב פרי". אולמרט שוחח עם פרי על הממשלה החדשה, רוה"מ לשעבר נתניהו, החמאס, והליכוד בבחירות 2006.
באופן לא מפתיע, פחות מ-10 דקות לתוך השיחה אולמרט כבר מדבר על נתניהו ומשפחתו, אך הפעם מכיוון שונה: אולמרט מתאר שאנשי ליכוד כמוהו, כמו רובי ריבלין, דן מרידור ובני בגין, הגיעו ממשפחות ימניות אידאולוגיות, וכך גם נתניהו, אך אצל האחרונים היתה תמיד לצד תחושת השליחות גם תחושת מרירות וקיפוח שאף גרמה להם לעזוב את הארץ. על אביו של יו"ר הליכוד, פרופ' בנציון נתניהו הוא אומר: "הוא לא היה דמות אקדמאית חשובה במיוחד"
אולמרט מתאר שמהרגע הראשון שהכיר את נתניהו, הוא העריך את כישרונו אך גם זיהה "שאין בו שום דבר אמיתי" וש-"הוא זיוף אחד גדול". הוא מספר על בחירות 2006 שלאחריו הליכוד נשאר עם 12 מנדטים, ומכחיש שהיה ניסיון לפצל את הליכוד, לקחת משם 4 ח"כים וליטול מנתניהו את ראשות האופוזיציה כאשר יש בידו רק 8 מנדטים, מה שהיה יכול לפרק לגמרי את המפלגה.
לגבי בנט, הוא טוען שבניגוד לראשי ממשלה בעבר שנהגו להתייעץ עם קודמיהם בתפקיד, רוה"מ הנוכחי לא נוהג זאת. בנוסף הוא מזהה אצלו "רשרושים של חוסר ביטחון" לדעתו לחבורה שמנהיגה את הממשלה יש כישרון רב אך אין להם חזון שהם פועלים לפיו. 
בכלל, אולמרט מאוכזב מההנהגה הנוכחית וטוען שהוא לא רואה אף אחד בכל הכנסת ואלו שטוענים לכתר, שהוא בעל חזון, שהוא מוכן ללכת ולהסתכן למען מימוש החזון הזה. לטענתו אזרחי המדינה לא יודעים לאיזה כיוון המדינה מתקדמת ואיך פועלת האסטרטגיה שלה. אולמרט טוען שמה שהניע אותו במהלכים המדיניים הוא רצון ליצור שינוי ולהפוך את ישראל למקום נוח יותר לחיות בו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בושה
    ישראל 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הוא מעז לצייץ עדיין..סוחר סמים שחי על חשבון המדינה ונכים
    סגור
  • 4.
    אין בושה לאולמרט הזה?? למה לתת לו במה . בושה (ל"ת)
    יהב 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אולמרט אתה אפס אכול שינאה ! (ל"ת)
    אור 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הגנב המושחת הזה מעביר ביקורת על כל העולם, היש דוחה ממנו (ל"ת)
    RZ 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אמר העבריין המורשע אולמרט (ל"ת)
    והרי החשדות 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור