תקשורת ומדיה

נדב אבוקסיס חושף למי הוא הצביע בבחירות האחרונות

הקומיקאי ואושיית הטוויטר סיפר בריאיון לנועם פתחי ויותם זמרי בגלי ישראל למי הוא הצביע בבחירות האחרונות ושוחח איתם על ההחלטה לא לחוקק חוקים הקשורים לקהילת הלהט"ב בקווי היסוד
מערכת ice |  5
נדב אבוקסיס (צילום Shir Torem/Flash90)
סערה נוספת שעלתה מהרכבת ממשלת השינוי היא בקשת מנסור עבאס יו"ר רע"מ לא לחוקק חוקים לטובת קהילת הלהט"ב בקווי היסוד, דבר שהרים גבות אצל אנשים מהקהילה שנפגעו מהבחירות אחד מהם הוא נדב אבוקסיס, הקומיקאי ואושיית הרשת שדיבר על כך בריאיון לתכנית "פתחי וזימרי בעם" של נועם פתחי ויותם זמרי ברדיו גלי ישראל. 
נדב אבוקסיס התייחס להחלטה שהיא חלק מהשיח בהקשר של הרכבת הממשלה: ״יש לנו אלוף מוצהר, שר מוצהר, חברים שלי מחו״ל אומרים לי שמצב הקהילה בישראל מהטובים בעולם, ואז מגיע השמאל. נתניהו לא היה מעז בחיים לעשות כזה דבר כי הוא לא הומופוב. אני באמת תופס מיאיר לפיד אדם ישר, איך הוא נותן לזה לגיטימציה, זה מטורף״. פתחי השיב: "אני אפגוש חברים שלי בהקהילה ואגיד להם: את כל זה עשיתם רק בשביל להפיל את נתניהו?" ואבוקסיס ענה: "חרפה. ואני ממתנגדי נתניהו".
לאחר מכן, אבוקסיס חשף למי הוא הצביע בבחירות האחרונות: "הכל היה סגור מזמן, יש פה שועלים שעבדו עם נתניהו. הם הרדימו את נתניהו ואת הימין במהלך מבצע שומר החומות. הצבעתי ללפיד, הנה אני אומר בשידור בפעם הראשונה. לפיד השתנה מאד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו, באמת, מתי הליכוד קידמה חוקים פרו-להט"ביים?
    גל 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם גם בני ערובה של הומופובים, שלא מאפשרים לקדם שום דבר בנושא, גם אם המפלגה ה"ליברלית" הייתה רוצה. זכור לי שאסנת מארק הסבירה לפעילי "גאווה בליכוד" למה הליכוד הצביעה נגד הצעה של "כחול לבן" שאמורה הייתה להטיב עם הומואים, רק כדי לא לתת הישג ליריבים שלהם, וכנראה פחות נעים להגיד שהוא גם נסחט טוב-טוב ע"י החרדים.
    סגור
  • 1.
    ואת מי מעניין למי הליצן הלא מצחיק הצביע? (ל"ת)
    יאיר 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ראש דשא
    דורוטה 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמי,ן פתאום רואים המון גברים עם ראש דשא, ממש מביך לראות את זה כעת אני רואה את נדב אבוקסיס עם רעמה, כל כך פאתטי מה תבינו שהטבע זה הדבר הכי יפה, גם עם קרחת קמטים ועוד, אל תיגררו ותהיו ללעג ולקלס בעיני אנשים.
    סגור
  • מענין מאוד
    ההוא משם 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לידיעתך, "הליצן הלא מצחיק" הזה מפוצץ אולמות באוכלוסיות מכל המינים ומכל הגוונים - חצוף
    סגור
  • והוא אמן מוכר גם בהיותו הומוסקסואל
    גל 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מן הסתם שהעניין הזה נוגע אליו. אם כי נראה לי שהוא בכלל לא חי כהומו, הביא ילד עם אישה ולא חי עם בן זוג.
    סגור