תקשורת ומדיה

מהפכת הדיגיטל של טוויטר: תשדר בסטרימינג את משחקי יום חמישי של NFL

סכום העסקה לא פורסם, אבל המהלך של הרשת החברתית הוא לא פחות ממהפכה טכנולוגית. פייסבוק ירדה מההתמודדות במכרז, יאהו ואמזון היו חזק בתמונה
אלכסנדר כץ | 
מהפכה דיגיטלית: טוויטר וליגת הפוטבול האמריקאית NFL חתמו על עסקה על פיה הרשת החברתית תשדר בסטרימינג את משחקי יום חמישי בערב. כך דיווחה מוקדם יותר היום (יום ג') רשת בלומברג. סכום העסקה טרם פורסם.
טוויטר גברה בכך על חברות כמו וריזון, יאהו ואמזון. פייסבוק ירדה מהמירוץ לזכייה בזכויות השידור עוד בשבוע שעבר. בפברואר האחרון הודיעה הליגה כי CBS ו-NBC רכשו את הזכויות לשידור וזיכיון האינטרנט בתוך ארה"ב. 
אין זו העסקה הראשונה בין 2 הגופים. כבר לפני כשנה חתמו הצדדים על עסקה במסגרתה שידרה טוויטר בסטרימינג משחק אחד תמורת 20 מיליון דולר, וגם העבירה תכנים, שכללו סרטונים ותמונות ממשחקים. 
מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי והקומישינר של ליגת ה-NFL רוג'ר גודל, אישרו את הפרטים. 
נכון לעכשיו, מניית טויטר בנסד"ק עולה ב-2.5%, אולם בשלב טרום המסחר בניו יורק היא כבר עלתה ב-4%, ומאז התמתנה. מאז הונפקה בנובמבר 2013 במחיר של 26 דולר למניה, טוויטר ידעה ימים טובים יותר ב-10 שנות קיומה. אמנם המניה זינקה 73% ביומה הראשון לכ-45 דולרים, אך כעת היא נסחרת הרחק מימי הזהר והיא עומדת על כ-18 דולרים. החברה נסחרת לפי שווי של 11.8 מיליארד דולר, וזאת לאחר שאיבדה 24% מתחילת השנה.
תגיות CBS | NBC | NFL | טוויטר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה