תרבות ופנאי

תביעה חדשה חושפת מה הדבר המזעזע שקניה ווסט ביקש מחמותו

כשהיה נשוי לקים קרדשיאן, חשף בשיר את הפנטזיה שלו לשכב עם כל ארבעת הגיסות שלו - קורטני, קלואי, קנדל וקיילי. בנישואיו השניים לביאנקה סנסורי, הראפר כבר הופך את הדמיון למציאות ודורש מאשתו את הדברים ההזויים ביותר. כל הפרטים האפלים החדשים על קניה ווסט
מערכת ice | 
ביאנקה סנסורי ואימה אלכסנדרה (צילום צילום מסך מתוך סרטון באתר pagesix)
האשמות חמורות עולות מתביעה שהגישה לורן פישוטה, העוזרת לשעבר של קניה ווסט, נגד הראפר המפורסם בעולם. בתביעה בה נטען כי ווסט סימם ותקף אותה מינית במהלך פגישה בסטודיו של המוזיקאי שון "דידי" קומבס (שעצור כידוע באשמת סחר במין, סחיטה ושידול לזנות), פישוטה חשפה עוד פרטים מטרידים על הבוס לשעבר. 
לדברי הצעירה, ווסט שלח לכאורה הודעת טקסט לאשתו, ביאנקה סנסורי, וביקש, שימו לב, לקיים יחסי מין עם אימה, אלכסנדרה, בזמן שהיא צופה בשניים.
התביעה מפרטת כי לווסט יש מה שנקרא "קינק" (משיכה) לסקס עם אימהות של בנות זוג רומנטיות שלו (מעניין מה ביקש מקריס ג'נר, אימא של קים קרדשיאן, אותה כינה "קריס ג'ונג און?).

יוטיוב/ The Daily Stardust​
בהודעה שצוטטה בתיק, ווסט כתב לכאורה לסנסורי: "אני רוצה לז**ן את אמא שלך. לפני שהיא עוזבת", בהתייחסו לביקורה של החמות בלוס אנג'לס. והוסיף הודעת הבהרה לאשתו: "האם אני צריך להוסיף שהתכוונתי שאני רוצה שתראי אותי מז**ן את אמא שלך".
יש לציין כי הבקשות האלו מיוחסות לתקופה בה סנסורי עדיין שהתה בארה"ב באשרת עבודה וטרם התחתנה עם ווסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה