בעולם

קניה ווסט בצעד מחריד: שקל לשנות את שמו לסמל הנאצי

נדמה שהראפר קנייה ווסט, זוכה ליותר התייחסות בתקשורת בשל הפרובוקציות שהוא מייצר ולא בגלל המוזיקה שלו. כעת, מכחיש שואה אמריקאי אשר היה מקורב לראפר חשף בריאיון שווסט שקל לשנות את שמו לסמל הנאצי - צלב הקרס (הסוואסטיקה)
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
קניה ווסט ממשיך בגל הפרובוקציות. מתחילת הקריירה שלו הראפר בן ה-47, זכה להתייחסות באמצעי התקשורת לא רק בשל המוזיקה שלו, אלא גם בעקבות התבטאויות ומעשים חריגים למדי.
בשנים האחרונות, נדמה שווסט מפנה את האש שלו כלפי היהודים. רק לפני שנתיים, ווסט עורר סערה בעקבות ציוץ אנטישמי שפרסם ב-X (טוויטר לשעבר). התבטאות זו, יחד עם טענותיו כי צבע עורו השחור פוטר אותו מהיותו אנטישמי, מה הוביל לזעם עצום ציבורי עצום נגדו שהביא לירידה מאסיבית במספרי העוקבים שלו ברשתות החברתיות וסיום חוזים של מאות מיליוני דולרים עם חברות ענק שביקשו להתנער ממנו.
כעת, מתברר שווסט לא למד את הלקח ופרטים חדשים חושפים שהוא שקל פעם לשנות את שמו לסמל שנאה נאצי, כך טען תומך העליונות הלבנה והפרשן הימני הקיצוני, ניק פואנטס.
פואנטס, שהשתייך למעגל הקרוב של וסט לתקופה קצרה, חשף את הפרטים הללו במסגרת ראיון שקיים לפלטפורמת הוידאו הקנדית הימנית Rumble בשידור שהוקדש לוועידה הדמוקרטית שהתקיימה בשבוע שעבר.
 
החיבור בין השניים החל במהלך 2022, לאחר שווסט התבטא באופן אנטישמי בפומבי. פואנטס, (נאצי ומכחיש שואה מוכר), טען בריאיון עמו שבמהלך חודש דצמבר ב-2022, הוא קיבל שיחה מפתיעה מווסט, במהלכה הוא הציע לשנות שמו לסמל השנאה הנאצי - צלב הקרס (הסוואסטיקה).
פואנטס אמר בסרטון כי:"הוא אמר לי שהוא רוצה לשנות את שמו לסוואסטיקה, אני לא ממציא את זה. הוא התקשר ואמר, 'מה אם אשנה את שמי לסוואסטיקה?', אם מישהו חושב שאני הפכתי אותו לנאצי, זה לא נכון".
לפי דבריו של פואנטס, ווסט טען שעל ידי שינוי שמו לסמל הנאצי, אמצעי התקשורת יהיו חייבים להזכיר אותו בכל פעם שהם מתייחסים אליו: "הוא אמר שהשם שלו לא יהיה מאוית באותיות, אלא יהיה הסמל עצמו". באופן דיי מפתיע פואנטס, ניסה לגרום לווסט לחזור בו מהרעיון ואמר לו כי: "אולי נחשוב על זה שוב. זו החלטה די גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה